Skip to main content
Beantwoord

Geen internet en vaste telefoon ook in storing

• 22 april 2025
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

geen internet op telefoon,laptop en tablet. wifi knippert, geen lampje bij phone. hele stappenplan 2 x doorlopen!

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Pleegje. Welkom op de community! Vervelend dat je nog steeds geen internet hebt, ondanks dat je het stappenplan al twee keer hebt doorlopen. 

Omdat het lampje bij Phone uit is en de wifi blijft knipperen, lijkt het erop dat er iets mis is met de verbinding. In dit geval is het belangrijk dat je nog een keer contact opneemt met onze klantenservice. Je kan hiervoor het beste een terugbelafspraak maken. Dan kunnen mijn collega’s dit verder voor je onderzoeken en eventueel een monteur inplannen als dat nodig is.

Bekijk origineel

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22494 reacties
  • 22 april 2025

Dan wordt het tijd om te bellen met de klantenservice 0800-0402 ðŸ˜‰. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 22 april 2025

ja Joep, heb ik al gedaan maar je krijgt via je tel. n link waarmee op op n stappenplan komt wat ik al 3 x doorlopen heb maar geen oplossing biedt. Wifi knippert, geen lampje bij phone, geen internet!

je kunt niet chatten en dus t probleem niet formuleren! Ergerlijk!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 16790 reacties
  • Antwoord
  • 25 april 2025

Hoi ​@Pleegje. Welkom op de community! Vervelend dat je nog steeds geen internet hebt, ondanks dat je het stappenplan al twee keer hebt doorlopen. 

Omdat het lampje bij Phone uit is en de wifi blijft knipperen, lijkt het erop dat er iets mis is met de verbinding. In dit geval is het belangrijk dat je nog een keer contact opneemt met onze klantenservice. Je kan hiervoor het beste een terugbelafspraak maken. Dan kunnen mijn collega’s dit verder voor je onderzoeken en eventueel een monteur inplannen als dat nodig is.

Reageer