Skip to main content

Vandaag 2x gebeld met de klantenservice en die kunnen mij ook niet helpen.. 

Na veel drama om een aansluitpunt te krijgen had ik eindelijk internet. Tot vanochtend.. 

Mijn internet hield er ineens mee op, geprobeerd de stroom van de experia box te halen en opnieuw te starten.. Geen succes.. Terug naar fabrieksinstellingen.. Geen succes.. Nog een keer... Weer niets.. De lampjes branden van power, internet en services. Ik heb dan nu ook wel weer bekabeld internet. Maar de wifi krijg ik niet werkend. 

 

Ze hebben via de klantenservice gemeten en zij kunnen geen fouten vinden.. Bij een reset zie ik heel even de originele WiFi naam (die op de experia box staat) in mijn WiFi lijst maar dan niet werkend.. En na de reset is die verdwenen en brand er geen lampje bij wireless.. 

 

Help! Ik ben op dit moment echt radeloos! 

Geprobeerd via de servicetool mijn wifi naam aan te passen, kijken of dat misschien een wonder doet… En ja hoor, nu doet hij het ineens wel!! Na een hele dag gedoe te hebben! Na 2x een uur te hebben gebeld met de klantenservice! 

 

Het werkt dus nu weer… Maar wat had dit kunnen zijn? Waarom valt het ineens uit en waarom gaat alles zo moeizaam bij KPN...

 

 


HI L, welkom op het forum. 

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe het kan dat het nu opeens werkt. Uiteraard ben ik wel blij om het lezen. 

Je weet me te vinden hier mocht ik iets voor je kunnen betekenen. :) 


De wifi werkte nog steeds niet heel erg goed en stabiel, vooral op de boven verdieping had ik slechte wifi. Ik heb nu 2 gratis wifi versterkers van jullie geïnstalleerd en nu werkt alles goed. Hopelijk blijft het nu ook werken..


Ik uiteraard ook!