Na meer dan een jaar wachten, kregen we een paar maanden voor de verkoop van het huis een glasvezelverbinding!
We hebben toen een verhuizing aangevraagd naar het nieuwe huis, maar bijna 3 maanden later is dat nog steeds niet gebeurd.
Naast dat ik nog steeds het oude adres heb op mijn facturen en profiel (die wel betaald zijn) hebben we geen glasvezel internetverbinding.
Na vele telefoontjes (geen e-mails geaccepteerd door KPN) en geen klantenservice! Hebben we nog steeds geen internetverbinding, geen tv etc.
Daarnaast hebben we een internetverbinding nodig om thuis te kunnen werken (*verzekerd door Ziggo in het vorige huis).
Er was beloofd bij KPN dat de service op 8 september klaar zou zijn, datum bleef veranderen en vandaag 11 oktober weten we nog steeds niet of dit nog een jaar gaat duren.
De excuses per e-mail en geen actie helpen niet.
Ik heb een actieve kabel en een FTU box, mis alleen nog een NT box, om alles aan te kunnen sluiten.
Kunnen jullie niet gewoon het adres in jullie systeem veranderen, de NT box opsturen en dan sluit ik hem zelf aan op de al actieve aansluiting?
En de factuur van de laatste maand moet worden gewijzigd/geannuleerd omdat je niet de service hebt geleverd die je had beloofd.
Bedankt