Skip to main content
Antwoord

Geen internet meer na een nachtelijke update van KPN

• February 12, 2025
  • 1 reactie
  • 114 keer bekeken

Waar kan ik klacht indienen over de onderhoudsproblemen. 

Kpn deed een nachtelijke onderhoud / update .

Nu zit ik 3 dagen zonder wifi geen 1 van mijn apparaten doen het ( deurbel   tablet mobiel.

Heb al 30 euro mb moeten kopen  ( heb geen mobile Abonnement van Kpn) en ik moet nog 24 uur zonder wifi want de Montour komt morgen pas.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@LaReina. Na werkzaamheden hoort de verbinding niet weg te vallen natuurlijk! Ik begrijp dat er een afspraak met een monteur was, is die inmiddels geweest en is het daarmee weer hersteld?

In zo'n situatie is het altijd het snelste om telefonisch contact met ons te hebben via een terugbelafspraak, dan kan er direct met je meegekeken worden naar de situatie.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 14, 2025

Welkom op de community ​@LaReina. Na werkzaamheden hoort de verbinding niet weg te vallen natuurlijk! Ik begrijp dat er een afspraak met een monteur was, is die inmiddels geweest en is het daarmee weer hersteld?

In zo'n situatie is het altijd het snelste om telefonisch contact met ons te hebben via een terugbelafspraak, dan kan er direct met je meegekeken worden naar de situatie.