Skip to main content

Vorige week donderdag gesproken met een KPN medewerker. Meneer, glasvezel is beschikbaar, we gaan een omzetting plannen. Afspraak monteur volgt nog.

 

Vandaag de dag van omzetting, geen monteur, geen afspraak ontvangen voor een monteur. Wederom gebeld met KPN, vanwege mijn zorg geen internet meer te hebben bij een omzetting naar glasvezel, terwijl dat er niet eens is in huis. Nee meneer, maakt u zich geen zorgen, u heeft gewoon internet, ook bij een omzetting als blijkt dat er geen glas is. U krijgt een nieuwe afspraak voor de omzetting.

 

vanmiddag 16.00 uur. Geen internet meer!

 

Bellen met KPN, sorry omzetting van abonnement is gaande, u heeft geen internet (en TV enz). We sturen een noodpakket toe, die ontvangt u morgen. Dus vandaag heb ik geen internet en geen TV meer? Nee, dat kan wel 3 dagen duren, daarom sturen we u een dongel met simkaart toe. En hoe kan ik dan werken op mijn vaste PC? Ik kan niets voor u doen meneer. Ik wil iemand spreken die dit vandaag nog voor mij oplost, sorry meneer, niemand gaat dit vandaag voor u op kunnen lossen.

 

Al jaren trouwe klant bij KPN, altijd tevreden, maar vandaag is mijn klomp echt gebroken. Wat een slechte service! Ik bel vanochtend al speciaal vanwege mijn zorgen, KPN verzekert mij dat er geen problemen kunnen ontstaan en blijkt er nu opeens toch geen internet en TV te zijn. Morgen kan ik dan misschien eindelijk weer werken en TV kijken………

 

Hoe kunnen dit soort problemen ontstaan en waarom kan een omzetting niet ongedaan gemaakt worden als blijkt dat er helemaal nog geen glasvezel aansluiting mogelijk is (volgens Volker Wessels, die moeten nog metingen doen)

 

Hopelijk is hier iemand van KPN die mij wel een concreet antwoord kan geven hierover, want dit is echt vreselijk. 

vreemd verhaal, maar hoe weet je dat je vandaag omgezet zou worden ? 


KPN heeft deze datum gecommuniceerd als datum omzetting van abonnement. Terwijl er blijkt dat er nog geen glasvezel mogelijk is.

 


Hi @kevin_L, welkom hier. 

Wat een nare gang van zaken. Ik ben in ieder geval blij dat er een noodpakket is opgestuurd. Is er inmiddels ook een monteur ingepland? 


Hoi Alex,

bedankt.

inmiddels gesproken met verschillende afdelingen, een ticket verder en als het goed is komt er vandaag een monteur. Hoop van harte dat het snel opgelost is.

 


Probleem is afgelopen zaterdag opgelost door een monteur. Lang verhaal kort;

  • Er was een omzetting aangevraagd van normaal koper naar V+ (ipv glasvezel)
  • Omzetting was geannuleerd, maar de monteur was al bezig geweest met de omzetting van de poort
  • Daardoor werkte mijn internet niet meer

Zaterdag heeft de monteur mij weer aangesloten op de oude poort, het werkte meteen weer.


@kevin_L, erg fijn om te lezen dat het nu goed werkt. Je weet me hier te vinden mocht er in de toekomst iets aan de hand zijn.