Wij gaan volgende week verhuizen naar een locatie waar nog geen aansluitingen liggen (geen enkele nutsvoorziening geen telefoonkabel, geen glasvezel). Toen ik begin februari belde met KPN kreeg ik het advies om mijn/onze telefoon(s) als hotspot te gebruiken, maar alle apparatuur in de nieuwbouwwoning heeft continu verbinding nodig. De medewerker kwam toen met het idee een mifi router met data als service (tijdelijk pakket thuis meen ik) aan ons te verstrekken. Nu blijkt dat dit bij KPN niet kan. M'n abonnement is echter wel stopgezet (dus is niet meeverhuisd, maar beëindigd), ik heb Digitenne ontvangen (we kijken nog reguliere tv) en 100gb data voor m'n telefoon. Ik kom er nu achter omdat m'n oude pakket gestopt is en ik de Digitenne wel, maar de mifirouter niet heb ontvangen. Gezien wij veel van huis zijn, heb ik nu een groot probleem met al mijn apparatuur. Mijn beveiligingssysteem, zonnepanelen, verwarming, airco's, koelkast, kookplaat, gaan allemaal op WiFi en hebben constante verbinding nodig. Ik zit nu met een databundel waar ik niks aan heb, 3 verlengingen van 2 jaar qua telefoonabonnementen (voor veel geld, met gebruikmaking van kortingen i.c.m. thuispakket) en alsnog geen werkende apparatuur thuis. Wie weet DE oplossing?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.