Skip to main content

Hallo,

ik krijg constant de melding: "dit wifi netwerk heeft geen toegang tot internet" We hebben een V10 modem. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

 

Is dit met alle apparaten? Welke lampjes branden er op de v10? Heb je ook itv van KPN, en doet die het wel? 


Hallo Dennis, 

Deze lampjes branden/knipperen.

We hebben ook ITV en dat werkt goed.

Ik heb net mijn werktablet geprobeerd en die heeft niet steeds van die meldingen 🤔

Blijkbaar betreft het alleen mijn mobiele telefoon een Xiaomi Mi Ultra 11.

 

Bedankt voor het meedenken


Hallo @surfertje reset op je mobiel de draadloze instellingen eens en bouw het opnieuw op. Gaat het dan wel goed?

 


@JanD v. D. Ik weet niet hoe ik de draadloze instellingen moet resetten😳. Maar als ik de telefoon opnieuw opstart doet hij het beter. Maar later weer zelfde probleem, wifi is ook erg traag op de mobiel.


Hallo @surfertje 

 

Waarom staat ECO aan?, dat heeft ook invloed op de WiFi.

Zet die eens uit door de ECO knop aan de zijkant 10 à 15 seconden inte drukken totdat het ECO lampje uitgaat, wellicht dat je WiFi daarna weer normaal werkt.

 


Ga naar instellingen en zoek op "netwerkinstellingen resetten". Dit kan inderdaad dit soort problemen oplossen.

ECO kan inderdaad uit. Voegt niks toe.

 

Verder nog apparaten aangesloten op de v10?

 


U heeft geen versterkers? 


Geen versterkers. Geen ander apparaten aangesloten op de experiabox. Eco stond standaard aan. Ñu uitgezet. Bedankt!


@surfertje heeft dat er ook voor gezorgd dat het beter is geworden? 


Het is beter geworden. Maar zet nu vaker de gsm uit en weer aan. 


Hallo @surfertje 

 

Waarom staat ECO aan?, dat heeft ook invloed op de WiFi.

Zet die eens uit door de ECO knop aan de zijkant 10 à 15 seconden inte drukken totdat het ECO lampje uitgaat, wellicht dat je WiFi daarna weer normaal werkt.

 

Ga naar instellingen en zoek op "netwerkinstellingen resetten". Dit kan inderdaad dit soort problemen oplossen.

ECO kan inderdaad uit. Voegt niks toe.

 

Verder nog apparaten aangesloten op de v10?