Skip to main content

Hoi, 

 

Ik heb net mijn modem 12 box aangesloten. 4 dagen geleden zou mijn account geactiveerd moeten zijn. De aansluiting ging makkelijk, power en wifi lampjes branden constant en die van internet knippert snel. Ik kan ook verbinden met kabel en wifi, maar beiden hebben geen internet. Reset heeft ook niet geholpen.

Het liefst zou ik telefonisch contact hebben met kpn (neem aan dat zij ook op dit forum actief zijn?), maar na steeds meer dan 10 minuten in de wachtrij te staan wordt de verbinding verbroken.

Emily

 

Hallo @Emily23,

Het Wifilampje moet knipperen, en het Internetlampje constant branden...net andersom dan bij jou dus...is het glasvezel?

Haal dan even kort het glasvezelkastje van de stroom, weer aansluiten, hopelijk doet-ie het dan.


Dank je voor het antwoord. Ik heb inderdaad glasvezel, het wifilampje knippert nu inderdaad, internet helaas ook nog steeds (en nog geen internet). Is er een manier om te controleren of het aan mijn kant of die van kpn misgaat?


Dank je voor het antwoord. Ik heb inderdaad glasvezel, het wifilampje knippert nu inderdaad, internet helaas ook nog steeds (en nog geen internet). Is er een manier om te controleren of het aan mijn kant of die van kpn misgaat?

Heb je het glasvezelkastje al eventjes stroomloos gemaakt? 

Je zou 's in de Mijn KPN omgeving kunnen kijken wat daar vermeld staat. 

En anders even postcode en huisnummer ingeven op de storingspagina.

Met een beetje geluk reageert er ook nog een KPN-moderator.


Helaas nog niet gelukt. Ga denk maar donderdag bij een fysieke winkel langs, misschien dat het dan lukt iemand van kpn te pakken te krijgen.


@Emily23 Ik kwam je topic tegen. Dat klinkt als een behoorlijke valse start van jouw abonnement Emily. Heb je inmiddels meer duidelijkheid gekregen? Je kan altijd voor direct contact bellen met 0800-0402. Dan helpen mijn collega's je meteen verder.