Skip to main content

Gisteren is hier een korte stroomstoring geweest waarna we geen internet meer hebben. Dit hebben we eerder gehad en toen ben ik telefonisch erdoorheen geholpen. Nu zelf de stappen doorlopen maar internet blijft eruit liggen. Glasvezelkastje opnieuw opgestart, modem opnieuw opgestart en modem gereset. Service lampje blijft oranje branden en internet geeft geen lampje. Iemand een idee wat ik zou kunnen doen nog voordat we een monteur moeten vragen? 

Alvast bedankt.

Hallo @Altenaatjes ,

Ik zou nu gewoon weer bellen naar 0800-0402. Zij kunnen vanaf afstand ook wat resetten. 
 

Het is nog vroeg en daardoor lekker rustig bij de klantenservice.


Hoi @Altenaatjes :  Die stroomstoring? Lag alles in jouw woning er toen tijdelijk even uit?

Mijn advies:  zet het glasvezel kastje en de experiabox allebei uit.  Wacht 5 minuten.  Zet als eerste het glasvezel kastje aan en wacht 2 minuten.  Kijk of alle lampjes gaan branden.

Daarna het modem aanzetten.  Als die niet online komt na ongeveer 10 minuten graag een harde reset.

Als het daarna nog niet werkt kun je het beste bellen met 0800 0402 en is de kans aanwezig dat je een monteur of een nieuw modem gaat krijgen.