Skip to main content
Beantwoord

Geen internet na verbergen SSID

  • January 18, 2021
  • 3 reacties
  • 158 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb zojuist de SSID uitgezet voor beide netwerken (2.4/5) en nu zitten we zonder internet.

Alle apparaten waren gewoon verbonden, maar beide netwerken worden niet meer herkent.

Wat nu?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Nick83

Hallo, 

Ik heb zojuist de SSID uitgezet voor beide netwerken (2.4/5) en nu zitten we zonder internet.

Alle apparaten waren gewoon verbonden, maar beide netwerken worden niet meer herkent.

Wat nu?

Je pc of laptop verbinden met een kabel aan de Experiabox. Dan kun je het weer goed zetten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

tonymelony
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • January 19, 2021

@rooseboom 

Probeer eens een harde reset van je modem.

Alles gaat dan weer terug naar fabrieksinstellingen :thinking:


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 19, 2021

Hallo, 

Ik heb zojuist de SSID uitgezet voor beide netwerken (2.4/5) en nu zitten we zonder internet.

Alle apparaten waren gewoon verbonden, maar beide netwerken worden niet meer herkent.

Wat nu?

Je pc of laptop verbinden met een kabel aan de Experiabox. Dan kun je het weer goed zetten.


  • Auteur
  • Topper
  • January 19, 2021

Ok, bedankt.