Goedenavond,
Vorige maand hebben wij onze verhuizing doorgegeven via de website van KPN, maar wel via het account van mijn partner aangezien ons Internet & TV abbonement hieraan gekoppeld was. Nu zitten we al sinds 21 maart in onze nieuwe woning, maar we hebben sindsdien helemaal geen internet gehad.
We hebben telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en die heeft ons verteld dat ze ermee bezig waren en dat we na het weekend opnieuw contact moesten opnemen als het niet bleek te werken. KPN wist ook niet of ze ons een monteur konden sturen om ons te helpen.
Nu is het inmiddels bijna woensdag en zitten we nog steeds zonder internet. Al die tijd heb ik mijn telefoon als hotspot moeten gebruiken (ik heb KPN als provider) en ik moet nu constant mijn limiet verhogen met 2GB omdat we zo aan het daglimiet zitten.Â
Door al dit gedoe hebben we besloten om over te stappen naar Odido, maar ze kunnen pas eind april ons aansluiten. Om nu een maand zonder internet te zitten, maar er wel voor te moeten betalen, zitten we niet op te wachten.Â
Is er een manier dat jullie ervoor kunnen zorgen dat we de komende weken alsnog internet hebben?
Alvast bedankt.