Skip to main content

Ik heb sinds 04/09/2024 geen internet en TV meer. 

De reden is dat een Bestelling op 04/09/2024 is uitgevoerd, terwijl deze Bestelling verwijderd had moeten worden (hiervoor gebeld op dinsdag 20 augustus met een medewerker). Sinds 04/09/2024 iedere dag iemand gesproken en iedere keer een ander verhaal gehoord. Op 04/09/2024 en 05/09/2024 werd verteld dat een nieuw contract afsluiten de enige optie was. Dan was de aansluitdatum pas 13/09/2024 (naar mijn mening niet acceptabel). Op 05/09/2024 werd verteld dat ik onder de storing van 04/09/2024 val en dat ze het z.s.m. gaan oplossen. Toen hebben ze het nieuwe contract verwijderd. Vervolgens iedere dag contact gehad met het verhaal dat ze er mee bezig zijn en dat het in mijn geval iets lastiger is omdat mijn bestelling email only is en niet compleet afsluiten. Zaterdag 07/09/2024 een medewerker gesproken dat maandag de backoffice van KPN mijn contract gegevens moeten terugzetten en dat ik dan zsm weer internet en TV heb. 

Nu wordt ik maandag 09/09/2024 gebeld door de KPN of ik een nieuw contract kan afsluiten en dat zij allemaal nieuwe apparatuur gaan opsturen. Ik heb gezegd dat dit niet de afspraak is en heb dit niet geaccepteerd. Nu moet ik weer wachten op een reactie van de backoffice ??

In deze tijd met twee schoolgaande kinderen die HBO doen en een vrouw die online cursus moet volgen is het toch heel vreemd dat ik al bijna een week geen internet en tv heb, terwijl alles is aangesloten.  

Hi @ronald buitelaar, wat rot dat het allemaal zo stroef verloopt. 

Ik weet dat het een open deur is, maar toch, het is natuurlijk niet de bedoeling dat het zo loopt. Via dit forum kan ik dit soort zaken helaas niet voor je beïnvloeden of bespoedigen, sorry! Ik raad je toch aan om met onze klantenservice te bellen op 0800-0402, als je vragen hebt of wilt weten hoe het er nu voor staat. Ik hoop dat je heel snel meer hoort van de backoffice, zodat het hersteld en rechtgezet kan worden.


Het probleem is dat ik dagelijks contact heb met de klantenservice. Iedere dag iemand anders met een geheel of net iets ander verhaal. Ben benieuwd of ik de enige ben die al een week geen internet en tv heeft. 


Reageer