Skip to main content

Vanaf 18 oktober geen internet door waarschijnlijk gebroken kabel op de hoek van de straat waarom moet dit zo lang duren??

nu behelpen met 4 G ,

volgens de aannemer kan dit nu nog eens weken duren voordat ze gaan graven.

Hi @HarrySch1 en welkom bij de KPN Community! 

Wat zuur dat je al zo lang zonder diensten zit. Gelukkig is er 4G, maar het is inderdaad niet zo handig als je internetverbinding thuis. Logisch dat je wilt weten wanneer het opgelost is. 
Het kan soms even duren voor kabels gerepareerd kunnen worden. Dit heeft meestal te maken met toestemming om te graven, maar dat is giswerk hier. 

Als je nog geen noodpakket hebt ontvangen hiervoor, neem dan contact met ons op. Je kunt ook een belafspraak maken hiervoor. Dan kan mijn collega dit voor je regelen. Zeker als het nog even gaat duren is een noodpakket wel zo handig.
Hopelijk is dat een goede overbrugging totdat alles weer werkt. 

Hallo storing is uit kpn systeem kan niet via 4 G bij mijn storing komen, Terwijl storing er gewoon is.

Ik kan nu ook geen bundel opwaarderen zit nu op twee telefoons zonder MB ? dit kan toch niet de bedoeling zijn??

Laatste bericht van aannemer is van ruim een week geleden , bericht was dat het wel eens 6 tot 8 weken zou kunnen gaan duren voordat ze kunnen gaan graven om de storing op telossen.

Dus 0😣 overbrugging op het moment!@!!

Bel dan snel met ons via 0800-0402. Voor storingen zijn we 24/7 bereikbaar! Als je al een noodpakket hebt, spreek dan in dat je het noodpakket wilt opwaarderen. Dan wordt dit automatisch gedaan en dan kun je weer door. 

Mocht je nog geen noodpakket hebben, dan kan mijn collega kijken wat er te regelen valt. 
Hopelijk ben je snel weer online!

Reageer