Skip to main content

Geen internet sinds december, kabel nog buitenshuis

• 25 juli 2025
  • 7 reacties
  • 47 keer bekeken

We hebben sinds december geen internet meer. We wachten al heel lang en hebben vaak gebeld om afspraken te maken over de aansluiting (ze hebben meteen een contract getekend). De kabel ligt nog steeds buiten het huis. Uiteindelijk hebben we besloten om over te stappen naar een andere internetprovider. Gebeld en documenten opgestuurd om het contract op te zeggen. Aan de telefoon zeggen ze dat het niet mogelijk is dat het contract tot januari loopt (dus dat we nu tot januari voor niets betalen?)

In het algemeen slechte service, hoeveel bellen hun nummers niet, worden niet geholpen. Ik raad KPN niet aan.

Uitgelichte reactie

29 juli 2025

Hallo ​@Alex Örn, welkom op de KPN Community.

Jammer dat je jouw abonnement bij KPN wilt opzeggen, al snap ik het wel als je geen internet hebt. Ik snap heel goed dat je niet wilt betalen voor iets wat je niet kunt gebruiken. Als het inderdaad zo is dat KPN niet levert op jouw adres, dan zou je het abonnement moeten kunnen opzeggen. Maar als er een koperverbinding beschikbaar is op jouw adres, dan kan je daar gebruik van maken. En dus kan je het abonnement niet opzeggen. Ik heb op dit moment geen gegevens van je, dus ik durf verder niets te zeggen over de situatie op jouw adres. Ik kan je enkel aanraden om opnieuw contact met onze klantenservice op te nemen. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

7 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+19

Hallo ​@Alex Örn, welkom op de KPN Community.

Jammer dat je jouw abonnement bij KPN wilt opzeggen, al snap ik het wel als je geen internet hebt. Ik snap heel goed dat je niet wilt betalen voor iets wat je niet kunt gebruiken. Als het inderdaad zo is dat KPN niet levert op jouw adres, dan zou je het abonnement moeten kunnen opzeggen. Maar als er een koperverbinding beschikbaar is op jouw adres, dan kan je daar gebruik van maken. En dus kan je het abonnement niet opzeggen. Ik heb op dit moment geen gegevens van je, dus ik durf verder niets te zeggen over de situatie op jouw adres. Ik kan je enkel aanraden om opnieuw contact met onze klantenservice op te nemen. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 juli 2025

Hoi, Denise.

Koperverbinding is niet beschikbaar op onze adres. Sinds december, toen we op internet van Kpn wachtten, hebben we andere mogelijkheden bekeken. Uw installateur van Kpn was hier en vertelde ons dat het onmogelijk was om verbinding te maken. De kabel is beschadigd.

• 6295 reacties
  • 29 juli 2025

Hoe had je vroeger verbinding dan? Om ben je in december komen wonen op het adres?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 juli 2025

Hoi, Marlon.

Ja, we zijn sinds december aan het verhuizen, naar dit huis. Daarvoor was er volgens mij een Deltas, want er hangt er een aan de muur.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+19

Als een monteur aangeeft dat er absoluut geen verbinding mogelijk is via de koperlijn, dan zou dat een geldige reden moeten zijn om jouw abonnement op te zeggen. Ik kan je hier alleen niet bij helpen. Opzeggingen worden alleen telefonisch behandeld. Ik wil je daarom vragen om een belafspraak in te plannen. Dan bellen we jou op een moment dat het jou uitkomt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 30 juli 2025

Je kunt het vandaag doen, nu of later.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+19

Ik zelf zal jou niet bellen, ​@Alex Örn. Als je via de link een belafspraak maakt, word je door een van mijn collega's gebeld. Ik kan je hier verder niet bij helpen.

Reageer