Skip to main content

Ik heb sinds maandag 21 mei geen verbinding meer met wifi, op geen enkel apparaat. Ik heb de Experia v10 modem al een aantal keer opnieuw opgestart en gereset volgens de aanwijzingen van KPN. Echter heeft dit niet gewerkt. Ik krijg steeds de melding ‘uw breedband IP connectie werkt niet. Controleer alstublieft de ethernet kabels of DSL verbinding’. Alle kabels zitten zoals het hoort. Het lampje van ‘services’ brandt oranje, die van power en wireless zijn groen. Internet brandt helemaal niet en ECO blauw. Overigens is er sinds 22 mei geen storing geweest volgens informatie op de KPN site. Hoe  nu verder of moet ik op zoek naar een andere provider?

 

Even bellen met 0800 0402, voor geen diensten 24/7 bereikbaar @TanWar 

 


Welkom op de community @TanWar, in zo'n geval is het inderdaad het beste om ons te bellen zoals N.N. al noemt.

Even bellen met 0800 0402, voor geen diensten 24/7 bereikbaar @TanWar 

Dat is de snelste weg om de verbinding na te kijken, via deze weg zijn we pas dagen later zoals je merkt. Als je geen verbinding hebt is het belangrijk om er zo snel mogelijk naar te kijken, zodat het hersteld kan worden. Ik hoop dat je dat inmiddels gedaan hebt en dat er aan de oplossing wordt gewerkt, of dat het inmiddels is opgelost.


Reageer