Heb geen internet, telefoon en tv. Glasvezel lampje brand niet. Monteur zou vandaag tussen 15:00 en 17:00 langskomen om het op te lossen maar is niet geweest.
Dat is ontzettend vervelend. Een KPN moderator zal hier achteraan gaan, maar heeft hiervoor wel je gegevens nodig uiteraard. Zou je die in je profiel (alleen daar) willen invullen?
Hey
We horen graag van je :)
Welke gegevens zijn noodzakelijk voor jullie om te weten.
Ik denk dat er gewoon een monteur moet komen want het glasvezellampje brand niet. Er komt geen signaal binnen want de modem enzo doet t wel.
Naam (contractant), postcode, huisnr en klantnummer. Zet het in je profiel (alleen daar), dan kan alleen KPN het zien.
Klikken op de groene link in de reactie van
Goedemorgen
Ah, defecte netwerkkaart i.d. centrale. Vervelend. Ben ik (en ook zo’n 100 anderen anderen vermeldde Allart toen) ook, jaar of 2 geleden, slachtoffer van geweest. Duurde toen dag of 5 (ruim) voordat het weer werkte. Die kaarten schijnen “ergens” vandaan te moeten komen. Maar hier DSL.
Godzijdank heb ik nu een smartphone (sinds 21 april). Die ik voor de laptop als “mobiele hotspot” kan gebruiken (uiteraard dan geen onbeperkt gebruik als via wifi thuis).
En de Digitenne uit de slaapkamer zou dan ff naar de woonkamer gaan natuurlijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.