Skip to main content

We komen net terug van vakantie en weer geen internet verbinding wifi de zoveelste x het gaat er serieus op lijken dat er net al mijn klachten totaal niks aan gedaan wordt elke x als ze in de wijk bezig zijn met het netwerk ontstaat er elke x geen wifi in huis internet dit kan toch serieus niet waar zijn z'n groot bedrijf het regend klachten maar oplossen ho maar ga eens een keer kijken of er in de wijk netwerk of daar iets niet goed gaat het hele jaar door is dit gedonder al en nee ik ga niet weer alles opnieuw starten dit hebben we vandaag al tig x gedaan het probleem ligt toch echt in de wijk kast netwerk ga het eens oplossen dezoveelste x dat we geen tv kunnen kijken of wifi op de mobiel ik ben een beetje klaar met kpn betaald schrikbarend veel geld voor goed internet maar kpn hangt mij een beetje de strot uit om het nog maar zachtjes uit te drukken ga het oplossen voor de zoveelste keer compensatie mag tegenwoordig ook wel eens na alle ellende met dat internet wat we niet krijgen

Wat interpuncties in hoofdletters in je verhaal hadden ook wel gemogen. Dat maakt het makkelijker te lezen. 🙂

Wat voor modem en aansluiting heb je?


Ik ben een Nederlander maar kan dit helaas niet lezen. Ik hoop dat anderen je kunnen helpen.


Hi @Kenzo2016! Als je geen diensten hebt dan kun je sowieso het beste met ons bellen via 0800-0402. Geen leuke terugkomst van vakantie zo, dus hopelijk is het dan snel opgelost!


Hoi oké dan doe ik dat want het werkt nog steeds niet bedankt voor u bericht 


Bellen met ons via 0800-0402! Als je helemaal geen diensten hebt zijn we 24/7 bereikbaar. Spreek in dat je een storing hebt en dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn. 🙂


Reageer