Skip to main content

Hoi :yum:

Sinds vandaag middag ligt mijn internet uit (LAN en WiFi).

Experia Box v10

Power:
groen
Wireless: groen
Internet: brandt niet
ECO: brandt niet
Services: rood

DSL aangesloten, maar LED voor L1 en L2 branden niet. Ik heb ook Lijn 2 geprobeerd, helaas hetzelfde.
Ik heb Experia Box uitgezet via knop, stekker uit stopkontakt gehaald, 10 minuten gewacht. Na 10 minuten steker in stopkontakt gezet en Experia Box aangezet via knop. Power LED brandt groen, Wireless ook groen en de rest brandt niet behalve Services LED brandt rood. Heb het al 3-4 keer gedaan, ook verschillende manieren geprobeerd.
Ik probeerde Experia Box te herstellen via rond knopje, maar zelfde probleem, veranderd niks.

Ik kan wel verbinden met Experia Box via WiFi of LAN, maar krijg geen Mbps. Mijn laptop of mobiele telefoon is verbonden ,maar krijg een info dat internet kan niet worden bereikt.

Ik voeg wat foto's toe om het probleem iets beter te begrijpen.
 



Experia Box v10 heb ik al 5-6 jaar, misschien ging iets stuk.

Ik heb ook nagekeken of er zijn misschien wat storingen in de beurt, maar toch niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedenkt! :sweat_smile:

Beste @MikePL, welkom en excuses voor de late reactie! Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten? Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer evt. klantnummer(s)?


 

Het probleem is opgelost door een KPN monteur. Er was een incident in de centrale kast met de kabels. Experia Box heeft geen signaal ontvangen van deze centrale kast.
:smile:


Wat fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten 🙂.