Skip to main content

Ik ben vorige week overgestapt naar een KPN zakelijk telefoon abonnement.

Ik reis elke dag met de trein tussen Utrecht centraal en Schiphol en merk dat het internet bereik op het treintraject tussen utrecht en amsterdam bijlmer arena belabberd is.

Hierbij valt de verbinding terug tot H+ en is het onmogelijk om nog via internet te werken.

 

Mijn mijn vorige provider (tele2) had ik hier nog nooit last van gehad.

 

Aangezien dit het drukste treintraject van Nederland is verwacht ik dat KPN hier

Hoi @MZ88 . Welkom op het forum.

Dat is een lastige kwestie. Als jij op dit traject rijdt in de spits kan het wel eens voorkomen dat de matsen aardig belast worden. Toch hoor ik dit soort klachten telkens minder. Helaas kan ik qua treinreizen geen absolute garanties qua bereik garanderen. 

Je merkt dit dus alleen op dat stuk? En voor de rest heeft je toestel 4G? 


Goedemiddag Erwin,

 

Ik heb er inderdaad alleen last van op het stuk tussen Utrecht Centraal en Amsterdam Bijlmer Arena (en in Schiphol tunnel, maar dat is te verklaren).

Verder heb ik altijd 4G verbinding. 

Mijn telefoon is een Samsung S9.

 

M.v.g.

Maarten


Ik wil niet te veel hoop creëren, @MZ88 .  Ik heb je een privébericht gestuurd met daarin een vragenlijst. Die kan ik (ingevuld) doorsturen naar netwerkbeheer. Zij zullen dan binnen een x aantal dagen contact zoeken. Soms hebben ze een oplossing (omdat ze kunnen inzien dat er bijvoorbeeld verbeteringen op een mast gepland staan of ze zien dat één mast niet presteert zoals ‘ie zou moeten presteren) maar verwacht er geen gouden bergen van. Een druk bereist treintraject kent helaas soms dit soort problemen. veroorzaken.

Mocht je iets voelen voor dat onderzoek, vul dan de vragenlijst in en stuur me die als reply. 

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.