Skip to main content

Zo’n drie weken geleden heb ik (voor 300 euro) een monteur ingehuurd via kpn. Hij heeft alles erg netjes aangelegd, eindelijk goede WiFi in huis :-)

Maar helaas anderhalve alve week geleden opeens helemaal niks meer, geen internet, tv en geen vaste telefonie. Al vele uren met kpn aan de lijn gehangen.  Blijkbaar heeft een medewerker besloten dat de glasvezel af moest worden gesloten.

Beloofd werd dat het binnen paar dagen opgelost zou zijn, maar dit was niet het geval. Kreeg nog een mailtje met gratis films omdat het opgelost zou zijn. Niet dus. Wederom gebeld, het zou toch echt vandaag opgepakt worden. Maarrrr ook vandaag helemaal niks: geen internet etc. Geen mailtje of telefoontje van kpn. Dus zelf maar weer gebeld. Ze zijn er mee bezig. Maar waar ze dan mee bezig zijn, kan niemand mij vertellen. En ondertussen heb ik weer voor de zoveelste keer mijn databundel van mobiele tel moeten uitbreiden. Ik werk thuis, heb een zakelijk account en heb echt internet nodig.

En omdat ik (gelukkig want dan had ik daar misschien ook gedoe mee gehad) geen mobiel abonnement van kpn heb, kunnen ze me niet helpen met uitbreiden mobiele databundel.

Niemand bij kpn kan me vertellen hoe lang dit gaat duren. Alleen maar dat er ergens een schakel voor glasvezel om moet worden gezet.

wat een vreselijk slechte service, KPN!!!!

 

Beste @Repperdepep, welkom! Wat rot om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Voor dit soort vragen kan je inderdaad het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen. 

 

Dat gezegd hebbende: kan ik nog iets voor je betekenen? Of werkt het inmiddels weer? Je geeft aan dat je een zakelijk account hebt: neem je dan ook zakelijke diensten af? In dat geval kan je het beste contact opnemen met de collega's via 0800-0403. Als het wel een consumenten aansluiting is, vul dan gerust je forumprofiel aan met je adres en klantnummer. Ik help je graag verder.