Skip to main content
Antwoord

Geen internet/tv sinds vrijdag 20 juni

• June 23, 2025
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Hoe kan het zijn dat ik vanaf vrijdagmiddag 20 juni zonder internet en tv zit

de verwachting blijft nu staan op 22 juni 15.49 dat het opgelost zou zijn.

Aad 

Ridderkerk

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@AadJ, zoals je het beschrijft klinkt het alsof het een storing is die gemeld is op kpn.com/storing, klopt dat? Is de status daar inmiddels bijgewerkt, of is het opgelost? Ik zie niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Daardoor weet ik niet meer over deze situatie. De snelste weg in het geval van een storing is telefonisch contact via een terugbelafspraak, heb je dat al gedaan?

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 25, 2025

Welkom op de community ​@AadJ, zoals je het beschrijft klinkt het alsof het een storing is die gemeld is op kpn.com/storing, klopt dat? Is de status daar inmiddels bijgewerkt, of is het opgelost? Ik zie niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Daardoor weet ik niet meer over deze situatie. De snelste weg in het geval van een storing is telefonisch contact via een terugbelafspraak, heb je dat al gedaan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 25, 2025

Beste ​@Jasper van KPN 

Na telefonisch contact is er direct een monteur ingepland deze heeft vandaag 25 juni alles gereset en ingesteld.

Er was een storing ineen van de centrale kasten waar een defect inde hardware was.

we zijn weer tevreden KPN klanten

Jasper van KPN
Moderator

Dat is fijn om te lezen ​@AadJ, gelukkig kon die monteur snel en was het snel opgelost via die weg! Veel plezier met de herstelde verbinding, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.Â