Skip to main content
Beantwoord

geen internet wel wifi

  • May 1, 2020
  • 10 reacties
  • 68 keer bekeken

Sebasje
Nieuwkomer

Geen internet,  wel wifi. Service lampje brandde rood na alles eruit te hebben gehaald. Brand hij niet meer.

Wat te doen?

 

Beste antwoord door Anonymous

Heb je een simpele reset geprobeerd of de Experiabox een fabrieksreset geven?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

  • Antwoord
  • May 1, 2020

Heb je een simpele reset geprobeerd of de Experiabox een fabrieksreset geven?


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 1, 2020

Welke experiabox heb je?


Sebasje
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 1, 2020

Service lampje brand weer  rood .

Experia box v10


Sebasje
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 1, 2020

Ja alles eruit gehaald en er weer ingestopt

 


  • May 1, 2020

Fijne dag verder.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 1, 2020

Een rood lampje is niet goed. Heb je glasvezel of koper?


Sebasje
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 1, 2020

Koper...


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 1, 2020

Wat je nog kan proberen is het vervangen van de kabel tussen het modem en de experiabox.  Als dat niets op lost moet er een medewerker aan te pas komen. Een rood lampje geeft meestal aan dat er een probleem is is tussen het modem en de centrale. 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • May 1, 2020

Hallo @Sebasje Een rood lampje is in de regel geen goed nieuws. Is dat nog steeds het geval? En met welke kleur branden de andere lampjes? Ik kijk graag even mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • May 4, 2020

Hallo @Sebasje Ik heb geen reactie meer van je gezien in dit topic. Ik ga er graag vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen, maar als ik nog iets voor je kan doen lees ik het graag.