Skip to main content
Antwoord

Geen internetaansluiting in oud huis

• February 4, 2025
  • 6 reacties
  • 165 keer bekeken

Mijn zoon heeft een oud huis gekocht uit 1926 en na lang zoeken konden we niets vinden van een internetkabel/aansluiting. Ik heb zelf glasvezel van KPN maar dat wordt bij hem pas over een jaar aangeboden. Hij is 24 en wil heel graag internet hebben in zijn huis. Wat kunnen we doen?

Beste antwoord door Ik_Combineer

Gewoon internet aanvragen, dan heb je recht op een monteur als het zelf niet lukt en wij zorgen dat die kabel binnen komt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 4, 2025

Dag ​@Jaco Vink dit komt heel af en toe voor. Vaak heeft de vorige bewoner de aansluiting vakkundig weggestopt onder een stuclaag.  Als je een aansluiting kan bestellen dat is het bijna altijd ook te leveren. Wel een gratis installatiemonteur bestellen.  Die gaat op zoek en vind ook meestal. 

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • February 4, 2025

Wat geeft de site van KPN aan wanneer je probeert een internetverbinding aan te vragen ?
Dan weet je in ieder geval dat er ‘ergens’ in huis een kabel moet zitten (al dan niet afgeknipt/weggewerkt), maar die kan zoals Joep1965 al aangeeft mbv monteur wel weer geactiveerd worden.

Donald

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • February 5, 2025

Als het te bestellen is kunnen we het leveren 😀

(Zeer kleine uitzondering daar gelaten)

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Jaco Vink, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Komen jullie er een beetje uit?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 6, 2025

Allereerst, ontzettend bedankt voor alle berichten. KPN geeft inderdaad aan dat er internet is in het huis. Ook hebben we gezien dat de buitenkabel halverwege stopt en niet is doorgetrokken naar het huis van mijn zoon. Is er een mogelijkheid dat er een monteur komt kijken en eventueel werkzzamheden uit kan voeren ? En weten jullie daar de kosten van ?

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • February 6, 2025

Gewoon internet aanvragen, dan heb je recht op een monteur als het zelf niet lukt en wij zorgen dat die kabel binnen komt.