Skip to main content

Nou ik schijn hetzelfde probleem te hebben,  ik heb het signaal via kabel en sinds enkele dagen krijg ik geen Google verbinding meer.  Ik zie alleen het bericht dat IPv4/ IPv6 verbroken is.  Dat zegt me niks.  Ik zal wel weer ergens op geklikt hebben dat dit veroorzaakt. Zo hopelijk kan iemand mij helpen.  Ik reageer nu ook via mijn iPhone, want die heb ik via Tmobile.  Mijn internet thuis connection, heb ik via KPN. Alvast bedankt voor evt reacties. Gr.Ruud. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Futurecrafts2003, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt 😞. Is het inmiddels opgelost? Zo niet, heb je al eens geprobeerd om je Experia Box te herstarten of zelfs te resetten via het reset knopje? Mocht je iets verkeerd ingesteld hebben, dan wordt het daarmee weer gereset. Want ik begrijp dat de wifi op jouw mobiel het ook niet meer doet? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijken we met je mee.


Je hebt nog niet weer gereageerd, @Futurecrafts2003. Heb je kunnen resetten en inmiddels weer werkend internet? Zo niet, vul je forumprofiel in en reageer hier weer. Dan kunnen we een kijkje nemen.