Skip to main content

Sinds kort woon ik op een nieuw adres met een huisgenoot. Mijn huisgenoot heeft geen problemen met wifi en ik alleen op mijn nieuwe laptop.

Mijn laptop (lenovo) verbind met het netwerk en dan staat er; geen internet, beveiligd. 

Ik kan dit alleen oplossen om elke dag de modem 2x uit en aan te zetten maar omdat ik online klassen volg is dit heel erg frustrerend.

Wie kan mij helpen?

Hi @Saskiax06, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik wil graag uitzoeken hoe we dit op kunnen lossen! Als andere apparaten wel werken op de wifi, dan lijkt het een probleem te zijn met de laptop. Op de website van Lenovo staan een aantal handige tips waarmee je het probleem kunt verhelpen. Als je op de link klikt, vind je onder het kopje ‘Oplossing’ een aantal mogelijke oplossingen. Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hoi, 

het probleem is in middels verholpen na veel zoeken en uitproberen. Uiteindelijk heb ik mijn laptop verbonden met een ander netwerk van een telefoon en daarna wilde hij wel met het wifi netwerk verbinden. Waarom? Geen idee! Wel elke keer als die aangaat gaat eventjes hetzelfde icoontje bij wifi staan en dan springt die over naar verbinding. Hopelijk blijft het werken.

Bedankt voor het vragen


Dank je wel voor de update. Wat goed om te lezen dat de laptop nu ook weer verbinding kan maken met de wifi. :relaxed:  Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!


Reageer