Skip to main content
Beantwoord

Geen ip configuratie niet mogelijk via wifi

• December 18, 2019
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Als ik mijn modem opnieuw opstart, dan heb ik even wifi op mijn telefon. Binnen 5 min valt hij dan weg. Dit is al dagen zo. Ik ben onbewust mijn 4g aan het opvreten. En waarom geven jullie aan dat jullie 24/7 bereikbaar zijn voor storingen. Dat is helemaal niet waar. Als ik letterlijk inspreekt "ik heb een storing" geeft kpn aan deze vraag niet te kunnen beantwoorden via de telefoon. Dit is al de tweede keer dat kpn beloftes heeft gedaan en ze achteraf niet waarmaken. Wat een .....  Bedrijf! 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @Carla81 . Welkom op het forum.

Super vervelend dat je deze ervaring hebt. Ik hoop dat ik dat nog een beetje kan rechtzetten. 

Hoe is de situatie bij jou? Maak je ook gebruik van de Experia Wifi's (zwarte versterkers) ? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 18, 2019

Niks inspreken. Die computer vraagt het dan nogmaals om uw vraag in te spreken, wederom niks zeggen. Daarna krijg je een mens aan de telefoon.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 20, 2019

Hoi @Carla81 . Welkom op het forum.

Super vervelend dat je deze ervaring hebt. Ik hoop dat ik dat nog een beetje kan rechtzetten. 

Hoe is de situatie bij jou? Maak je ook gebruik van de Experia Wifi's (zwarte versterkers) ? 

Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.