Skip to main content
Er komt binnenkort op m'n nieuwe adres (een huisje uit 1900) een monteur langs om KPN-compleet te installeren, maar de vorige bewoner heeft het ISRA-punt verwijderd.

In m'n woonkamer komt nu alleen een losse kabel uit de muur (zie foto).

Zou dat een probleem zijn voor de monteur ?

En betekend dat ook dat alle componenten zoals de modem e.d. in de woonkamer komen te staan, want er is geen mogelijkheid (geen kruipruimte) om deze kabel door te trekken naar m'n meterkast of zo....

Als dat de KPN kabel is dan lijkt mij dit op het eerste gezicht lijkt mij dit geen probleem. Wel zou ik adviseren om je eventuele huidige abbonement nog NIET op te heffen.



Dit gezien er nog wel eens een staartje achteraan kan komen 😥



Bij KPN gaat de facturatie pas in wanneer de experiabox wordt aangesloten. De enige manier om echt uitsluitsel te krijgen is door een product te bestellen.
Hi knarf33, welkom op het forum. Begrijp ik het goed dat je al een bestelling bij ons hebt lopen en dat een van onze monteurs alles kom aansluiten? Zo lees ik het in ieder geval. Als dat het geval is zou dit geen probleem moeten zijn, ga er wel vanuit dat die kabel verder niet ergens is afgesneden en dat er verbinding is met de wijkcentrale. Dit zal echter de monteur moeten meten. Wat de verplaatsing betreft; ik ben band dat het daar zou moeten staan als je verder geen kruipruimte hebt. Eventueel kan je met de monteur overleggen of hij alvast een langere kabel voor je aansluit zodat je het op een later moment alsnog ergens anders verplaatst, met plinten bijvoorbeeld. Hoelang deze kan zijn zal de monteur moeten meten, bij een langere kabel heb je een kans dat de stabiliteit afneem. Kan ik echter vanaf hier niet inschatten en zal wederom de monteur moeten doen.



Weet je zo voldoende?
Beste Alex_P

Je veronderstelling klopt helemaal....

Jullie monteur komt idd op 6 februari a.s. alles aansluiten.

Je duidelijke reactie beantwoord al mijn vragen, dus bedankt hiervoor !

En de kabel komt zo via de buitenmuur m'n woonkamer in, dus ik denk niet (hoop ik althans) dat hij ergens onderbroken is.

Nogmaals bedankt voor je reactie en ik kijk uit naar het bezoek van jullie monteur.



m.v.g. Frank
Fijn Frank, Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.