Skip to main content

goedenavond alle. sinds kort is mijn zus verhuisd naar amsterdam en heb haar geholpen met het aansluiten van het internet alleen er is geen isra punt maar wel de kabels, ik heb dus tijdelijk  de wandcontact doos gebruikt voor het internet die bij het pakket kwam. is er een mogelijkheid dat er een isra punt komt voor niks? zo ziet het er ook wat beter uit en is ook veiliger lijkt me

iemand van kpn die kan helpen?


Het werkt nu wel? Is er sprake van een nieuw abonnement? Want bij een nieuw abonnement krijg je in principe een gratis instalatiemonteur.


Het werkt nu wel? Is er sprake van een nieuw abonnement? Want bij een nieuw abonnement krijg je in principe een gratis instalatiemonteur.


ja het gaat om een nieuwe abonnement, het werkt wel heb het aangesloten via die wandcontact doosje maar het ziet er wel netter en veiliger uit als er een isra punt komt

 

dit doosje

 

 


Goedenavond, ff een update, zo ziet het er nu uit maar ik denk dat het zo niet hoort of wel?


Ziet er uit dat dit gewoon een binnenkabel is. De officiële kabel van KPN die buiten vandaan komt heeft veel mee draadjes volgens mij. Zit er ook nog iets in de meterkast ofzo? Misschien zit daar het ISRA punt en komt de kabel die je hier ziet daar vandaan?


Ziet er uit dat dit gewoon een binnenkabel is. De officiële kabel van KPN die buiten vandaan komt heeft veel mee draadjes volgens mij. Zit er ook nog iets in de meterkast ofzo? Misschien zit daar het ISRA punt en komt de kabel die je hier ziet daar vandaan?

Nee ik heb mij helemaal rot gezocht dit is de enige kabel wat ik zie en die van de analoge tv 


Dit is een appartement dus denk dat alles zo verdeeld word heb wel bij de ingang zn kpn box gezien die dicht is meer niet


Ziet er uit dat dit gewoon een binnenkabel is. De officiële kabel van KPN die buiten vandaan komt heeft veel mee draadjes volgens mij. Zit er ook nog iets in de meterkast ofzo? Misschien zit daar het ISRA punt en komt de kabel die je hier ziet daar vandaan?

Bij hoogbouw zijn dit soort kabels heel normaal, 2x A-draad, 2x B-draad en 1x aarde. Ook bij laagbouw zijn deze kabels heel normaal maar dan zit er vaak een stalen of PE mantel omheen.

 

@TimvanMeerveld ik zou morgen gewoon bellen naar 0800-0402 en daar vragen om een installatiemonteur. Standaard zijn hier kosten aan verbonden maar als je belt dat het toch niet helemaal wilt lukken met installeren (of om het ISRA te herstellen in dit geval) dan is dat naar mijn weten gewoon gratis. De medewerker aan de telefoon zal je daar uiteraard over adviseren.


Ziet er uit dat dit gewoon een binnenkabel is. De officiële kabel van KPN die buiten vandaan komt heeft veel mee draadjes volgens mij. Zit er ook nog iets in de meterkast ofzo? Misschien zit daar het ISRA punt en komt de kabel die je hier ziet daar vandaan?

Bij hoogbouw zijn dit soort kabels heel normaal, 2x A-draad, 2x B-draad en 1x aarde. Ook bij laagbouw zijn deze kabels heel normaal maar dan zit er vaak een stalen of PE mantel omheen.

 

@TimvanMeerveld ik zou morgen gewoon bellen naar 0800-0402 en daar vragen om een installatiemonteur. Standaard zijn hier kosten aan verbonden maar als je belt dat het toch niet helemaal wilt lukken met installeren (of om het ISRA te herstellen in dit geval) dan is dat naar mijn weten gewoon gratis. De medewerker aan de telefoon zal je daar uiteraard over adviseren.

Dat zal ik dan binnenkort gaan doen, ben niet heel vaak bij mijn zus, dus komt goed dank voor je bericht :)


Daar zoveel werk van maken? Doosje open wippen, gaatje in de muur boren, plugje er in,schroefje, doosje weer dicht, klaar. Mag je zelf doen want dit is niet de ISRA toch?