Skip to main content

Sinds 28-12 KPN abb. iTV, Internet en Mobiel 2x.

Hedenochtend geen iTV meer na reset modem en ontvanger. Bleek dat deze geblokkeerd werd.

Toegang tot modem te krijgen om te resetten, niet gelukt. Diverse KPN medewerkers gesproken ingaat, die getracht hebben het iTV en/of afstandbediening op te lossen, herstarten, resetten, zo veel keer, niets helpt.

met het 0800 0402 nummer kom je ook niet verder. Alleen een chat. Aardige mensen maar het probleem wordt niet opgelost. Gehoord van…zeg dat je gaat opzeggen, of...facturatie probleem, dan krijg je wel iemand aan de lijn die je verder helpt. Dat is toch niet de manier!!!!!! at wil je niet. Ga 3-1 nog een keer bellen, en om een storingsmonteur vragen asap.

Lukt dit niet, dan jammer...andere provider zoeken.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 

 

Hoi @FredGes47 . Welkom op het forum.

Dat klinkt erg vervelend. Wat een nare situatie. Heb je ondertussen contact gehad met 0800 0402  en is er een oplossing in zicht?

Mocht je willen dat ik voor je kijk, kun je dan je profiel aanvullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden. :-)


Inmiddels probleem opgelost, vrijdags alle kabels nog maar eens nagelopen, van het tafelmodel modem een wandmodel gemaakt door ‘m aan de aanwezige ophang gaatje aan de muur op te hangen. kabels met kabelbundels vast gezet. Afstand bediening getracht gereed te maken, weer dus, voor gebruik op tv. Uiteindelijk zo ver gekomen dat alleen de aan/uit ontvangerkastje werkte.

TV aan/uit harder/zachter en andere functies werkten nog steeds niet.

Door mijn hele systeem te resetten, modem, ontvanger, versterker, was ook de versterker van slag geraakt. Zaterdag jl. de monteur van KPN langs geweest. Eerst de afstandbediening werkend gekregen. Daarna de settings van de versterker doorgelopen. Mogelijk is daar ook een probleem opstaan, deze herkende de HDMI aansluiting niet. Na wat zoeken in div. settings en staps gewijs iets proberen was het tv signaal terug. HET WERKT WEER > er is beeld en nog steeds. Hartelijk dank.

Fred Geschiere


Wat een gedoe allemaal. Ik ben blij dat het uiteindelijk is opgelost. Mocht het onverhoopt misgaan, weet je mij te vinden.Â