Skip to main content
Beantwoord

Geen korting bij bestelling van mijn Wifi Hotspots, hoe kan ik deze alsnog verrekend krijgen?

• August 23, 2021
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik heb geen korting gekregen bij bestelling van mijn Wifi Hotspots, hoe kan ik deze alsnog verekend krijgen?

Beste antwoord door Lisa

Hoi @Dirk Scholte! Het klopt wat @JanD zegt. Alleen via de WifiManager ontvang je de korting op de SuperWifi’s. Wij hebben geen mogelijkheid om de korting achteraf te verrekenen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 23, 2021

Hoe heeft u ze besteld?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 23, 2021

Hoe heeft u ze besteld?

Gewoon via de KPN website terwijl ik ingelogd was in MijnKPN, maar ik zie nergens de korting terugkomen.

• August 23, 2021

Hoe heeft u ze besteld?

Gewoon via de KPN website terwijl ik ingelogd was in MijnKPN, maar ik zie nergens de korting terugkomen.

Hallo @Dirk Scholte , dan krijg je ook geen korting, die korting werkt alleen via de wifimanager.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • August 24, 2021

Hoi @Dirk Scholte! Het klopt wat @JanD zegt. Alleen via de WifiManager ontvang je de korting op de SuperWifi’s. Wij hebben geen mogelijkheid om de korting achteraf te verrekenen.Â