Skip to main content

Ik heb KPN compleet, internet en bellen. Ik wilde daaraan ook interactieve tv toevoegen. Via de MijnKPN site werd ik vervolgens doorgestuurd naar het nieuwe Hussel. Bij het invullen van het formulier, waarbij ik ook mijn internet heb gewijzigd naar een sneller pakket is het formulier doorgestuurd en daarvan had ik ook netjes een bevestiging ontvangen. Ik zou inderdaad ook recht hebben op 6 maanden korting op het maandbedrag voor mijn nieuwe internet pakket. Twee dagen later werd ik gebeld dat er blijkbaar iets niet goed is gegaan want ik stond nu bij KPN geregistreerd als een klant die een nieuwe aansluiting zou willen, maar het blijkt dat ik al bij KPN klant ben. JA…. al sinds eind jaren 80.

Maar… waar het daarbij om ging is dat ik dus ook geen recht zou hebben op de korting, want dat zou alleen gelden voor nieuwe KPN klanten… Dat vind ik dan ook uiterst BIJZONDER, want dit staat toch echt zo niet vermeld op jullie website!! Volgens de website zou dit gelden als je overstap naar HUSSEL en dat is dus het geval.

Zaterdag toen maar even naar de KPN winkel in Leidschendam geweest. Daar vond de medewerker het ook een bijzonder verhaal, want inderdaad het staat wel op de site, maar bij het aanmaken van een opdracht om TV toe te voegen aan mijn bestaande abonnement en het uitbreiden van mijn internet, kwam de korting ook bij hem niet naar voren, Hij adviseerde mij daarover dus even de klantenservice te benaderen. Dus bij deze. Hoe kan dit?? Graag zou ik ook als vaste klant van KPN gebruik maken van de voordeeltjes die KPN biedt!!

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @HelgaB Welkom op het KPN Forum en goed dat je je hier meldt. Wat mooi om te lezen dat je zo enorm lang klant bent bij ons! 

Ik gun uiteraard iedereen zijn of haar voordeeltje, maar het is wel zo dat de kortingsactie bij Hussel inderdaad voor nieuwe klanten. Dat staat ook duidelijk benoemd in de actievoorwaarden op de site, dus ik vind het erg jammer dat er onduidelijkheid over is ontstaan. Je geeft aan dat het wel op de site staat en dat je hierover hebt gesproken met een medewerker in één van onze winkels. Kun je me verwijzen naar de pagina waar dit staat aangegeven? 

Zou je verder jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @HelgaB Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is alles wellicht via een andere weg al opgelost? Als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag. 


Reageer