Skip to main content
Antwoord

Geen licht op nieuwe glasvezelaansluiting

• October 2, 2025
  • 6 reacties
  • 99 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Aannemer heeft Glasvezel aangelegd en constateerde indertijd al een probleem. Een keer een onaangekondigde KPN monteur aan de deur gehad wat niet uitkwam. Deze zei weer een afspraak te maken en nooit meer gezien of gehoord.

Toch de overstap vanaf Ziggo gewaagd en nu alweer grote spijt van!

Gisteren een KPN aansluit monteur gehad die, zoals ik zelf ook al wist, constateerde dat er geen licht door de glasvezel kwam.
Ik zou dezelfde dag gebeld worden door de afdeling Netwerk voor een afspraak. Hele dag met mijn te telefoon in de hand gelopen. Geen telefoontje. Wel een vaag mailtje met een
afspraak voor 10 januari 2025! Hoe dan?

Vanmorgen Klantenservice gebeld die niet verder kwam dan dat ik maar tot maandag moest wachten!!!

Als dit de manier is hoe KPN zijn nieuwe klanten behandeld!! 
Als dit niet snel wordt opgepakt stel ik KPN in gebreke en en ga ik Ziggo bellen om alles te cancellen en mijn contract weer in dienst te nemen!!!!!!!

Beste antwoord door T.Visser

Net monteur geweest. Deze heeft licht in de duisternis gebracht.  Aansluitkastje blijkbaar niet goed aangesloten. Vreemd dat het wel door hem geconstateerd wordt en niet door de aansluitmonteur.

Enfin, ik ben in de lucht. 

6 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 2, 2025

Heb je al even contact gezocht met KPN Netwerk op het nummer 088 006 37 44? Bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 en 17.00. Het klopt dat de KPN klantenservice je niet kan helpen. KPN Netwerk is een ander bedrijf met eigen systemen en eigen personeel, KPN de provider kan hier simpelweg niet bij en gaat hier niet over. 

De reden dat ze hebben gezegd “wacht even tot maandag” is denk ik omdat KPN Netwerk dan wel te bereiken is en in het weekend niet. 

Ik hoop dat alles snel wordt opgelost! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 2, 2025

Heb je al even contact gezocht met KPN Netwerk op het nummer 088 006 37 44? Bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 en 17.00. Het klopt dat de KPN klantenservice je niet kan helpen. KPN Netwerk is een ander bedrijf met eigen systemen en eigen personeel, KPN de provider kan hier simpelweg niet bij en gaat hier niet over. 

De reden dat ze hebben gezegd “wacht even tot maandag” is denk ik omdat KPN Netwerk dan wel te bereiken is en in het weekend niet. 

Ik hoop dat alles snel wordt opgelost! 

Dank voor je bericht Flitsend. Op donderdag is het nog geen weekend.😉

Ben met bellen uiteindelijk op een telefoonnummer beland die wel gelijk actie inzet. Vertrouwen weer klein beetje terug. Wordt vervolgd.

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 2, 2025

@T.Visser Fijn dat er nu actie ingezet gaat worden! Bij sommige mensen is het (mentaal) al weekend op donderdag hahaha. Ben benieuwd hoe dit afloopt, maar het komt vast goed op deze manier! Keep us posted! 😶

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • October 2, 2025

Net monteur geweest. Deze heeft licht in de duisternis gebracht.  Aansluitkastje blijkbaar niet goed aangesloten. Vreemd dat het wel door hem geconstateerd wordt en niet door de aansluitmonteur.

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 2, 2025

Dat is uiteindelijk snel geregeld. Geniet van je aansluiting en aangezien het alweer donderdag is; fijn weekend! ;)

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 3, 2025

Hi ​@T.Visser, welkom bij onze community. 

Ik ben allereerst erg blij om te lezen dat de verbinding goed tot stand is gekomen. Ik baal er wel ontzettend van over hoe het is gegaan, daarvoor mijn excuses. 

Voor andere meelezers: het juiste nummer om te bellen in dit geval is 088 006 37 44. 

Ik sta hier voor jullie klaar mochten er meer vragen zijn.