Skip to main content

Ik ben vorige week zondag gebeld door kpn medewerker een vrouw een aansluiting op glasvezel. Het gaat om de route te installeren.

Het is gratis ik ga niet meer geld betalen per maand!

ik heb een afspraak gemaakt 18-1 om 15.oou. En zou via de mail een bevestiging ontvangen.

ik de gehele week gewacht op 18-1 geen mail.

dan maar bellen eerst kpn service desk nee die weet niks , nr van het netwerk beheer fokker, nee mw wij zijn klaar, u moet een ander hebben.

algoed weer door gestuurd naar service nr .die weet ook niets , dhr wilde wel een afspraak inplannen maar niet voor vandaag , weg vrije middag.

Dhr kon mij ook niet vertellen of er geen kosten aan het aansluiten zijn van de glasvezel , ik heb geen vertrouwen meer in kpn zijn medewerkers iedereen weet niets en ik krijg geen antwoord.

Ik heb geen afspraak gemaakt voor ik duidelijke antwoorden krijg en op papier.

Ik ben een zeer ontevreden klant .

anneke gouka

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Janfred, welkom op het forum! Als jij nu al een abonnement bij ons hebt via een koperverbinding, dan is het verder gratis om overgezet te worden op glasvezel. Wel erg jammer om te horen dat het met de monteur niet helemaal goed is gegaan. Heb je inmiddels een nieuwe afspraak en meer duidelijkheid? Zo niet, vul je forumprofiel in en reageer hier weer. Dan gaan we voor je kijken :)


hallo Erik ik heb inmiddels weer contact opgenomen met de service desk en heb nu een medewerker getroffen die voor mij aan het werk is. Ik wacht nog op haar telefoontje. Ze weet waar het fout is gegaan met de afspraak , de vorig medewerker die de afspraak tel. Met mij heeft gemaakt heeft die fout niet gecorrigeerd en mijn afspraak tijdelijk niet heeft geannuleerd.

 En mij niet op de hoogte gesteld van het probleem.

slechte service van degene hierdoor krijgt kpn een slechte naam.


A, fijn dat je teruggebeld gaat worden. Ik hoor graag weer van je als dat geregeld is. Mocht er ondertussen nog iets zijn wat ik kan verduidelijken hoor ik dat graag zodat je niet weer iets misloopt.