Skip to main content
Vraag

Geen signaal, ISRA punt beschadigd in meterkast

• March 28, 2026
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb onlangs een internetabonnement afgesloten, maar ik heb geen signaal. Ik heb de meterkast gecontroleerd en de hoofdaansluiting (ISRA punt) is fysiek beschadigd: de kabels zijn doorgeknipt en er is geen connector aanwezig. Er komt geen signaal het huis binnen.

Omdat ik nog geen Nederlands telefoonnummer heb, kan ik niet bellen naar de klantenservice. Mijn klantnummer en adres staan in mijn forumprofiel.

Kunt u alstublieft een monteur inplannen om het ISRA punt te herstellen? Ik ben bereikbaar via dit forum of via e-mail.

Alvast bedankt

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 28, 2026

Via dit forum kan er geen monteur worden besteld. Kunt u niet via een telefoon van iemand anders bellen?

alternarief kunt u ook bellen met +31-612001200, dat is het nummer van KPN vanuit het buitenland maar werkt dus ook met een niet Nederlands nummer.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • March 28, 2026

​@AlonaZ 

De kabel komt binnen en loopt naar het ISRA punt en van daaruit gaat een kabel verder het huis in. Is de kabel voordat hij het ISRA punt bereikt doorgeknipt of achter het ISRA punt ?

De kabel kan doorgeknipt zijn omdat de vorige bewoner misschien glasvezel gebruikte ? Wat zegt de KPN postcodecheck ?