Skip to main content

Beste mensen

Een jaar of wat geleden is in mijn buurt in Breda glasvezel aangelegd door KPN. Ik heb vorig jaar een glasvezel internet contract afgesloten bij ODIDO. De betreffende monteur  gaf aan dat er geen signaal uit het  glasvezelpunt kwam en en dat hij daarvoor KPN zou contacten. Om een lang verhaal kort te maken; er kwam niks van terecht en ben direct weer  terug gegaan bij mijn oude provider.

Hoe kan ik het regelen dat er  iemand komt kijken om deze zaak op te lossen. Anders kan ik nooit overstappen op glasvezel of het nu bij KPN is of ODIDO die gebruik van het KPN netwerk maakt..

Hi @Bibi Ginneken mocht je een abonnement hebben bij KPN en over willen gaan op glasvezel kun je het beste contact opnemen met de klantenservice op 0800-0402. Dan kun je meteen de situatie uitleggen, het abonnement laten wijzigen en vragen om een installatiemonteur. Als er dan wederom geen signaal op staat kan dit meteen worden opgepakt. Mocht je nu nog een abonnement hebben bij Odido dan zal je contact moeten opnemen via hun klantenservice. 


Contact opnemen met de klantenservice van de provider met wie u een contract heeft is altijd de oplossing. Hun kunnen acties uitzetten om de glasvezel te maken. Of dat nu KPN, Odido, Budget of een andere provider is. De oplossing is altijd de klantenservice.


Reageer