Skip to main content

Begin december de overstap naar KPN aangevraagd die 30 december actief zou worden. 
nu had ik geen aansluitdoos grijze aansluiting, geen probleem komt een monteur plaatsen op 23 december.

die dag dus geen monteur gezien. 
klantenservice gebeld en dat was een fout van KPN excuses.

nieuwe afspraak op 3 januari en krijg een nood pakket thuis. Opgelost dacht ik! 

noodpakket werkt dus niet als je de antenne niet bij het raam kan zetten.

Nu heb ik uiteindelijk dus een aansluitdoosje grijze poort weten te bemachtigen en aangesloten, nu heb ik geen signaal op Isra punt(doorgemeten) en de klantenservice kan niks doen. ik moet dus zonder tv gaan zitten wachten tot de monteur komt terwijl mijn aansluiting toch echt op 30 december actief zou worden. 

Nu al spijt dat ik de overstap heb gemaakt 

Het is nooit verstandig om in december over te stappen. Als er dan wat verkeer gaat zit je met de feestdagen zonder tv en internet. 

Een monteur regelen voor de aansluitdatum kan tegenwoordig helemaal niet meer. Dat is ook niet zo efficiënt natuurlijk. Misschien lukt het aansluiten niet op de dag van aansluiten. Dan kan de monteur nog een 2de maal op komen draven. 

Nu is er een monteur geregeld op 3 januari. Dat betekent helaas dat ook de aansluitdatum naar 3 januari verschoven is. Daarom heb je geen signaal nu.

Als je gebruik maakt van de overstapservice hoort de oude provider nog gewoon te blijven werken totdat de verbinding met KPN werkt. Dat is bij jouw niet het geval?

Ja dat is een goede leer voor de volgende keer.

nee ik maak geen gebruik van de overstapservice.

Hi ​@Mike 1987,

Wat jammer zeg dat het mis is gegaan met die 1e monteursafspraak 😕 Laten we er maar van uit gaan dat het morgen wél allemaal goed zal gaan! Laat je nog even weten of dat inderdaad het geval is? 

Hi Maja,

nou gister een sms’je van KPN dat het signaal geactiveerd is, dus gelijk alles aangesloten en het werkt.
ook gelijk de monteurs afspraak maar afgezegd.

maar er klopt dus weinig van wat ze bij de klantenservice zeggen dat de monteur wel nodig is om het signaal te activeren.

had mij een hoop ergernis bespaard kunnen blijven.

maar het werkt nu allemaal gelukkig.

Ah kijk aan, heel fijn dat het toch direct allemaal werkte ​@Mike 1987, nog weer een dag eerder dan verwacht! Mijn excuus voor de verwarring die hierover ontstaan is, ik denk eigenlijk dat mijn collega je geen valse hoop heeft willen geven door te zeggen dat het waarschijnlijk wel ging werken, want het had ook maar zo gekund dat er toch iets gedaan zou moeten worden door de monteur. Gelukkig was dat niet het geval en was je direct online toen het signaal er op kwam 😊

Reageer