Skip to main content
Beantwoord

Geen signaal op tv

  • May 29, 2020
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik woon in Brabant (...) en heb geen signaal op mijn tv. Is er onderhoud hier?

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. privacy

Beste antwoord door Susan_

Goedemiddag @Marijke van Schijndel, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Jouw bericht is al een tijdje geleden geplaatst, maar er is geen reactie meer gekomen op Nick zijn bericht. Is jouw probleem inmiddels verholpen? Indien ja, dan is dat hartstikke fijn!

Indien het probleem nog steeds speelt, dan help ik je graag verder. Belangrijk is om te weten of het inderdaad gaat om interactieve televisie of Digitenne. Bij interactieve televisie is het namelijk zo dat deze melding veroorzaakt kan worden doordat je het verkeerde inputsignaal hebt geselecteerd. Controleer dus of je via het knopje links onderin op de witte KPN afstandsbediening van inputkanaal kan wisselen.

Bij Digitenne kan het met veel meer dingen te maken hebben.. Heb je de antenne al even goed uitgericht?

Ik hoor in ieder geval graag of ik hier nog bij kan helpen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 29, 2020

Digitenne of interactieve tv? 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 6, 2020

Goedemiddag @Marijke van Schijndel, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Jouw bericht is al een tijdje geleden geplaatst, maar er is geen reactie meer gekomen op Nick zijn bericht. Is jouw probleem inmiddels verholpen? Indien ja, dan is dat hartstikke fijn!

Indien het probleem nog steeds speelt, dan help ik je graag verder. Belangrijk is om te weten of het inderdaad gaat om interactieve televisie of Digitenne. Bij interactieve televisie is het namelijk zo dat deze melding veroorzaakt kan worden doordat je het verkeerde inputsignaal hebt geselecteerd. Controleer dus of je via het knopje links onderin op de witte KPN afstandsbediening van inputkanaal kan wisselen.

Bij Digitenne kan het met veel meer dingen te maken hebben.. Heb je de antenne al even goed uitgericht?

Ik hoor in ieder geval graag of ik hier nog bij kan helpen!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • June 15, 2020

@Marijke van Schijndel, ik heb helaas niks meer van je gehoord. Kan ik er vanuit gaan dat jouw probleem inmiddels is opgelost?