Skip to main content

Hier in Rotterdam had ik een trage lijn van 15Mbps.

Nu hebben ze aan de lijn geklooid buiten en heb ik al ruim 2 dagen geen signaal.

Dit alles zonder de geachte klant in kennis te stellen.

Lekker met de feestdagen.

Op site worden - voor ons - fikse snelheid verhogingen toegezegd. Niet hier dus.

Ligt niet aan de Fritzbox.

Vrij kl... allemaal.

Een alternatieve glasfiber boer ligt al op de loer (L2fiber) maar komt niet van de grond.

Bij de aanleg van de PTT lijnen in de jaren 80 e schijnen de kabels gesplitst te zijn tussen 2 woningen, waardoor bonding nooit mogelijk wordt.

Happy Christmas zonder internet signaal.

Gelukkig heb ik Digitenne, voorbereid op het ergste

Ito

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

Voordat je support van KPN kan verwachten zal je eerst je Experiabox aan moeten sluiten.


Hoi @Chywan . Dat vind ik heel spijtig om te lezen.

Is het probleem nog steeds aan de gang? Als je geen line-sync hebt zul je inderdaad eerst de experiabox even moeten plaatsen om support te krijgen. Mocht het signaal daar ook niet op binnen komen, wil ik dat graag weten.

Voor prio zaken raad ik sowieso 0800 0402 aan aangezien het forum niet permanent bemand is. 

Mocht je door mij geholpen willen worden, kun je dan je profiel aanvullen en mij een seintje geven?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!