Skip to main content

Beste,

 

vandaag zou mijn aansluitdatum zijn voor de overstap naar KPN. Echter tot mijn verbazing heb ik nog geen sms gehad dat deze aangesloten kan worden. Iemand die mij misschien van meer informatie kan voorzien.

 

mvg Mike

Even bellen met 0800 0402 @Mikeyvanv 


Hallo en welkom op het forum @Mikeyvanv. Normaal is het zo dat gedurende de gehele werkdag het signaal geactiveerd kan worden. Als je op de dag zelf niks hoort, heb je het snelst duidelijkheid door te bellen met 0800-0402. Een medewerker van de klantenservice kan direct zien wat er aan de hand is en indien nodig direct handelen om ervoor te zorgen dat jij snel de verbinding kunt gaan gebruiken. 


Hallo en welkom op het forum @Mikeyvanv. Normaal is het zo dat gedurende de gehele werkdag het signaal geactiveerd kan worden. Als je op de dag zelf niks hoort, heb je het snelst duidelijkheid door te bellen met 0800-0402. Een medewerker van de klantenservice kan direct zien wat er aan de hand is en indien nodig direct handelen om ervoor te zorgen dat jij snel de verbinding kunt gaan gebruiken. 

Bedankt Jeroen,

Gisteren middag nog even contact gehad met 0800-0402 deze gaven aan dat het tot 22:00 uur binnen kan komen. Om 08:00 uur werd ik vanmorgen gebeld dat ik nog geen sms had gehad en hun een incidenten order gaan aanmaken. Dit kan 3-5 werkdagen duren. Jammer dat het zo loopt. Ben een nieuwe klant en ze beginnen eigenlijk al met een 0-1 achterstand.

 Dank voor de reactie