Skip to main content

Deze week ben ik verhuisd en heb ik kpn mee genomen,

in deze woning is een glasvezel aansluiting en ik heb een kastje ontvangen 

 

maar er zit geen stopcontact in de meterkast ik kan hierdoor glasvezel niet aansluiten

 

Dan belt u een handige kennis of iemand waarvan u weet dat die handig is en vraag je of ze een stopcontact plaatsen. Eventueel een installatiebedrijf. Kpn kan het wellicht ook doen maar dat duurt wat langer. 


Dan belt u een handige kennis of iemand waarvan u weet dat die handig is en vraag je of ze een stopcontact plaatsen. Eventueel een installatiebedrijf. Kpn kan het wellicht ook doen maar dat duurt wat langer. 

Waarom duurt dat wat langer? Meestal staan we binnen 1 tot 3 dagen op de stoep en kunnen we een wandcontactdoos kosteloos plaatsen. Gok dat een installatiebedrijf behalve duurder ook niet veel sneller is.


Hi @Jasonk,

Wat jammer dat dit niet direct vlekkeloos verloopt, zo'n verhuizing is al stressvol genoeg!

Gelukkig zie ik dat @Ik_Combineer al uit heeft gelegd dat je hier via de klantenservice (0800 - 0402) een monteur voor aan kunt vragen 😊

 


Bedankt voor jullie reacties, kpn wilde niet kosteloos een wanddoos aansluiten dus heb ik het op een andere manier geregeld, echter werkt nu de glasvezel niet en moet er een monteur komen… @Maja van KPN @Ik_Combineer 


Top dat je er een andere manier geregeld hebt @Jasonk, wel jammer dat de glasvezel dan vervolgens niet werkt 😕

Ik hoop dat de monteur het euvel snel verholpen heeft!


Reageer