Skip to main content

Ik ben verhuisd en de stroom adapter voor mijn aansluitpunt ontbreekt, dus internet werkt niet. Ik heb ook geen Wlan kabel ontvangen bijĀ  het nieuwe modem.

De klantenservice medewerker die ik vrijdag sprak, zei dat het ook zou werken als ik het aansluitpunt met een gele tv kabel aan zou sluiten op het modem en het modem met de bijbehorende stroomadapter aansluit op de netvoeding, (en dat ik dus geen eigen netvoeding nodig had voor het aansluitpunt), maar dat werkt dus niet.

Ā 

Ik heb een stroomĀ  adapter van een oud kpn modem (expedia v8), maar weet niet of het veilig is om die te gebruiken voor het aansluitpunt.

Ā 

Hoe kom ik aan een goede stroomadapter?

Ā 

Aansluitpunt

Ā 

Ā 

modem

Ā 

Hoi @ZMEĀ . Ga maar niet experimenteren met andere voedingen. En die medewerkerĀ die jij gesproken hebt.Ā  Tjaā€¦Ā ik ben er niet bij geweest maar als dit Ć©cht zo gecommuniceerd is, is dat behoorlijk tragisch.Ā 

Heb je in de tussentijd al opnieuw contact gehad?


Hallo @ZMEĀ kun je aan de vorige bewoner vragen waar deze de stroomadapter heeft, die hoort bij het huis c.q. de aansluiting en had niet meegenomen mogen worden.

Ā 


ik heb maandag en dinsdag weer contact gehad, en hoop dat ik zo snel mogelijk een nieuwe adapter krijg.

Het is me helaas nog niet gelukt om contact te krijgen met de vorige bewoner.


Hoi @ZMEĀ .Ā  Ik zie wel dat een collega logistiek heeft aangestuurd.

Maar is er ook daadwerkelijk iets bij jouĀ  op de mat gevallen?


Er is helaas nog niets bij me op de mat gevallen, en heb ook nog geen bericht gehad dat er iets verstuurd is, dus we wachten nog steeds op een permanente oplossing


Ik krijg het idee dat dit niet goed gaat. Ben jij vanmiddag telefonisch bereikbaar, @ZMEĀ ?


@Erwin_Ā  Dat idee heb ik ook. Ik lees het bericht helaas nu pas. Ik ben morgen (di) telefonisch bereikbaar


@Ik_CombineerĀ Kun jij aan die foto zien welk type FTU dit is?Ā  Genexis of ZTE zijn mijn smaakjes.

@ZMEĀ : Ik zou Ć©rg geholpen zijn met een foto van dat witte ding. Dus zonder NT.Ā  Als je daar een merk op ziet staan, helpt het ook.Ā 

Ā 


Dat is een TK01 met hier overheen een patchcover voor GPON welke in de Nokia G-010G-Q gpon ONT gaat. Aangezien deze maar een korte periode in gebruik is geweest gok ik dat het de optie monteur wordt.

0.5A 12V

Ā 


Wat moet ik zonder jou, @Ik_CombineerĀ  :-)

Monteur is voor vrijdag geboekt!Ā 

Ā 


Wat moet ik zonder jou,Ā @Ik_CombineerĀ  :-)

Monteur is voor vrijdag geboekt!Ā 

Ā 

Lekker doorwerken šŸ˜