Skip to main content
Beantwoord

Geen Super Wifi versterkers ontvangen

  • March 14, 2020
  • 7 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb net vorige maand een hussel 1 jaar abonnement afgesloten en ben nieuwe klant, maar nog geen wifi versterkers van die super-wifi voor nieuwe klanten gezien! 

Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Anonymous

Ik heb 12 februari mijn internet aangevraagt, toen liep de actie toch nog wel? 

Hallo @Liesje71 , jawel, maar het was óf 6 maanden korting óf de superwifi, niet en en.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 14, 2020

Heeft u soms voor korting gekozen? Het was of korting of super wifi's. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 14, 2020

Ik heb de korting, maar ik heb nergens gezien dat het of 't een of 't ander was. 

Ik heb net nog eens de bestelprocedure doorlopen alsof ik nog geen klant ben en van een andere provider kom. Ik krijg wel de korting te zien, maar nergens kom ik de superwifi meer tegen. 

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 14, 2020

Nee die aktie is voorbij maar je moest echt een keuze maken. Overigens kan je bij slechtwifi gratis Wi-Fi versterkers krijgen. Die moeten wel bekabeld aangesloten worden.  Doe de wifimanager.https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 14, 2020

Ik heb de korting, maar ik heb nergens gezien dat het of 't een of 't ander was. 

Ik heb net nog eens de bestelprocedure doorlopen alsof ik nog geen klant ben en van een andere provider kom. Ik krijg wel de korting te zien, maar nergens kom ik de superwifi meer tegen. 

Dit is een screenshot van enkele weken geleden:

Hoe het er nu uitziet weet ik niet.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 14, 2020

Ik heb 12 februari mijn internet aangevraagt, toen liep de actie toch nog wel? 


  • Antwoord
  • March 15, 2020

Ik heb 12 februari mijn internet aangevraagt, toen liep de actie toch nog wel? 

Hallo @Liesje71 , jawel, maar het was óf 6 maanden korting óf de superwifi, niet en en.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 17, 2020

Hallo @Liesje71 Goed dat je dit hier meldt en ik zie dat de community je al van de nodige antwoorden heeft voorzien. Je hebt je abonnement inderdaad afgesloten binnen de actieperiode afgesloten. Zoals meerdere mensen hier aangeven: het was altijd óf een korting op je abonnementskosten óf de superwifi's. De actie is inmiddels verlopen, overigens.