Skip to main content

Beste KPN vandaag ben ik als jarenlange KPN klant echt van het kastje naar de muur gestuurd, zelfs 3 keer via een callcenter van Telfort. Ik wilde naar Hussel overstappen omdat de mogelijkheid bestond om gratis over te stappen met 2 Super wifipunten. (Ik moest inloggen met mijn KPN ID dus geen nieuwe klant.) Ik heb toen alles ingevuld en kreeg een overeenkomst via mail gestuurd met diverse wijzigingen naar 200 Mbit/s maar geen melding van de Superwifi. Ook zou ik een pakket toegestuurd krijgen i.v.m. de superwifi. Dus ik denk het zal wel goedkomen en nam voor om na het weekend te bellen. Nu ben ik vandaag op maandag zomaar gebeld door iemand van KPN dus ik heb toen direct mijn verhaal verteld en die zou even bij iemand intern informeren. Na diverse doorschakelingen en wachttijden en pauze muziek en weer het hele verhaal vertellen. zei die persoon dat ik met mensen van Telfort gepraat heb zonder de mogelijkheid te hebben mij door te schakelen. Ja dat is moeilijk van het ene callcenter in Lutjebroek en wie weet waar nog meer. De laatste gaf het “prachtige” advies bij de KPN een klacht in te dienen, daar heb ik echt nu het zuur van gekregen. Ik wil gewoon een pakket voor overstap naar Hussel thuis met diverse zaken o.a de superwifi punten. Ik ga nu even in retraite om te kijken wat ik hier weer moet doen……………. 

Vr.Gr. Ton klantnummer (...) 

 

*admin: gegevens verwijderd i.v.m.privacy

Het is heel simpel. Alleen nieuwe klanten kunnen kiezen uit korting of super wifi's. En u zegt zelf al dat u geen nieuwe klant bent. Dus wat is het probleem??


Kijk maar eens naar het bericht ik heb nooit gezegd dat ik een nieuwe klant ben ..ga maar weer terug onder je steen...


Dus zit gratis super wifi er niet voor je in.


U bent geen nieuwe klant. Dus u maakt geen kans op gratis SuperWifi's.


Hallo @ssl, welkom bij ons op het forum. Wat Nick en Joep zeggen klopt helemaal, de actie met Superwifi punten is alleen van toepassing voor nieuwe klanten. Als je van een andere abonnementsvorm wijzigt naar Hussel val je daar niet onder. 

 


Nieuwe klanten krijgen dus géén gratis Super WiFi, maar leveren de korting die ze normaal gesproken als nieuwe klanten krijgen in in ruil voor “gratis” TV of SuperWiFi. Net zoals bij alle andere providers geeft KPN éénmalig iets extra aan nieuwe klanten, net zoals jij dat ook gekregen hebt toen je klant bent geworden.

Niets bijzonders dus. Als jij de komende maanden 50% korting krijgt in ruil voor “gratis” SuperWifi zou je dan wél het gevoel hebben dat je iets gratis gekregen hebt?