Skip to main content
Beantwoord

Geen superwifi punten ontvangen

• March 6, 2021
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Goedemiddag 

Ik zou ook bij mijn nieuwe abonnement 2 Wi-Fi versterkers krijgen maar nog niet ontvangen. Ik heb niet gekozen voor de korting van 6 mnd.

Mvg lucinda 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedenavond @Lucinda, welkom op het forum en bedankt voor je bericht!

Ons actieaanbod geldt voor nieuwe klanten, die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.

Op het moment dat je hebt gekozen voor SuperWifi kiest, ontvang je de SuperWifi punten in dezelfde doos als je installatiepakket. Belangrijke vraag: wat staat er in jouw orderbevestiging over het actieaanbod? Ik hoor graag van jou, zodat we hier duidelijkheid over kunnen krijgen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • March 7, 2021

Goedenavond @Lucinda, welkom op het forum en bedankt voor je bericht!

Ons actieaanbod geldt voor nieuwe klanten, die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.

Op het moment dat je hebt gekozen voor SuperWifi kiest, ontvang je de SuperWifi punten in dezelfde doos als je installatiepakket. Belangrijke vraag: wat staat er in jouw orderbevestiging over het actieaanbod? Ik hoor graag van jou, zodat we hier duidelijkheid over kunnen krijgen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 7, 2021

Hallo Shyrin 

Ik ben een nieuwe klant.

Maar het is al geregeld, heb gisteren contact gehad met KPN

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Top, heel fijn dat het geregeld is en je dit hier laat weten: dank je wel!