Skip to main content

Hoi, ik heb geen telefoonverbinding en tv hapert.

Modem naar fabrieksinstellingen, tv ontvanger software vernieuwd en nog steeds niks.

Kpn kun je belllen...maar ja, geen verbinding.

Wat nu?

 

Oh ja, de servicetools werken ook niet.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ha @Syoung Dan moeten we daar nu naar kijken. Je hebt het over je vaste telefoon, vermoed ik? En de tv hapert dus. Dan merk je ook dat je internet niet heel stabiel is, denk ik? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Gedaan.

Heb geen mobieltje.


Geen telefoon en tv hapert, alles naar fabrieksinstellingen, geen resultaat

Wat nu ?

Ps. Van dit forum snap ik geen fuck

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


We gaan er naar kijken, @Syoung Als je weinig van dit Forum begrijpt, neem dan even de tijd om deze pagina's door te lezen. Je kunt in dit topic een reactie verwachten en je hoeft géén nieuw topic aan te maken. 


Ik heb zonet naar je aansluiting gekeken en ik zie ook dat de verbinding enkele malen is weggevallen. Welke Experia Box heb je? Waarschijnlijk zullen we vanuit hier ook je Experia Box nogmaals terug moeten zetten naar fabrieksinstellingen. Is dat akkoord? 


V10

Is ok.

 


Al gedaan?

Merk namelijk nog niets.


Beste @Syoung, het lukt mij niet om de V10 op afstand te resetten. Heb jij dit zelf al gedaan? Zo niet, zou ik je willen adviseren dit zelf te doen. Je kunt je KPN modem het makkelijkst resetten via de Servicetool Herstellen Fabrieksinstellingen Experia Box Modem. Dit werkt alleen als je verbonden met met je internet. Anders kan je een handmatige reset van de KPN Experia Box V10 doen door een pen, een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘reset’ te steken. Je vindt het reset gaatje naast de stroomkabel, aan de zij- of achterkant van het modem.

 

Wil je ook het glasvezelkastje twee minuten stroomloos maken en controleren of de kabel van de Experia Box naar het glasvezelkastje er goed en stevig in zit aan beide kanten?


Jullie servicetools werken niet( heb ik al aangegeven), reeds 4 x fabrieksinstellingen hersteld, nu glasvezeldoosje twee minuten zonder stroom.…

Nog steeds niks, geen telefoon , slecht beeld...komen nu zelfs blokjes in


Hallo..... ideeën?


Ik zie inderdaad dat het niet goed gaat. Ik bestel een nieuwe Experia Box voor je, die je vanaf morgenmiddag om kunt ruilen bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Alle informatie vind je in het privébericht dat je van mij krijgt. Hopelijk is het daarmee opgelost. 


Hallo @Syoung Heb je de nieuwe Experia Box goed ontvangen? En werkt alles nu wel zoals het moet? We lezen het graag! 


Alles werkt, na een uurtje of vier..windows10 apparaten pikten het niet, maar ja das das windows, he?

Verder zouden jullie erbij mogen zeggen dat je oude ssid icm met nieuwe wachtwoord moet gebruiken...scheelt ook weer een uurtje klooien..😎


Reageer