Skip to main content

Graag zou ik hulp krijgen om mijn wifi weer te laten werken. Ik heb alle procedures via KPN al meerdere keren gevolgd, alles lijkt te werken, maar ik zit zonder wifi. Via de kabel heeft mijn zoon op zolder wel internet. Ik heb ook de wifiversterkers opnieuw op het modem aangesloten en ze lijken te communiceren maar.. geen wifi. Ik heb geprobeerd te bellen en te chatten met KPN maar daar kom ik niet doorheen. Kan iemand ajb helpen? Alvast dank, Evelyne

Hi @contactgestoord

Update: na de gehele procedure nog geen wifi 😱 nog een keer gebeld, kreeg meteen een medewerkster aan de lijn 🥳 de naam van mijn netwerk bleek veranderd.. hoe dan?? Zij heeft dit gereset en teruggebracht naar de oude naam. Schotels opnieuw aan de box gehangen en nu hebben we wifi!! 🎉 

Dank voor het meedenken vandaag! Fijn weekend. 

Fijn om te lezen dat je goed op weg bent geholpen en dat alles weer goed werkt na het resetten van de SuperWiFi's. Je weet ons hier te vinden mocht je verder nog vragen hebben. 


Ik zou goed op weg geholpen zijn als kpn zelf eerder zou reageren op dit soort noodkreten. Het is toch absurd dat een klant 2 dagen niemand kan bereiken en dus geen internet heeft en zich genoodzaakt voelt zich tot een forum te wenden in de hoop daar hulp te krijgen? Daarnaast heeft de eerste medewerker niet de moeite genomen het netwerk te controleren. En de procedure die hij met mij heeft doorlopen om de schotels te resetten, was echt belachelijk, dat zou niet mogen. Maar enfin, de aanhouder wint.