Skip to main content

Hallo. Sinds vanochtend hebben we geen internet, tv en wifi meer. Het lampje op de experia box brand rood. En op het kastje waar de glasvesel op binnenkomt, brand het lampje "glas" niet. Is dit een probleem van buitenaf?


*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Spotify premium account kwijt Dat zou kunnen, ik kijk het graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Goedemiddag @Spotify premium account kwijt, we hebben niets meer van je gehoord. Werkt alles inmiddels al weer?


Hoi. 

Gisteren heb ik met de klantenservice gebeld. Het probleem komt inderdaad van buitenaf. Vanmorgen is er een monteur geweest. We zijn erachter gekomen dat de kabel is geraakt bij graafwerkzaamheden en zij hebben dit niet doorgegeven. Vanmiddag is er een 2de monteur geweest die het zou komen repareren, maar is weer weggegaan omdat het gat dichtwas, en ze graven nooit zelf de gaten weer open. Met het maken van de afspraak voor de 2de monteur had ik zelfs aangegeven dat het gat niet meer open is. Morgen komt er voor de 3de keer een monteur die, hoop ik, nu wel de boel oplost.


Ik heb geen reactie meer gezien. Ik ga er daarom vanuit dat het 3e monteur het heeft opgelost. Zo niet, dan hoor ik dat natuurlijk graag. Anders een heel fijn weekend gewenst.Â