Skip to main content
Beantwoord

Geen tv en internet met de kerst

  • December 21, 2020
  • 11 reacties
  • 152 keer bekeken

Hoog of laag springen ik wordt niet geholpen behalve aan meer data waar je zo doorheen bent. De monteur komt pas 30 dec dus kerst zonder tv!! Wie heeft er nog een idee?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Bart_

Kun je de situatie iets verder toelichten, @Ecbc ? Je hebt hier al contact over gehad en er komt dus een monteur? 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

  • December 21, 2020

Hier word het ook een ouderwetse sobere kerst, saampjes zonder bezoek dus hebben we de spelletjeskast uitgezocht, lekker rummikub, mens erger je niet en yathzee spelen, genieten van elkaar en de vele hapjes, tenzij de Corona ons te ziek maakt, dan word het een ander verhaal.

Op die TV komt er toch weinig bijzonders heb ik gezien in de gids, dus komen we zo de kerst wel door, heerlijk geen moeten maar mogen.😉😉


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 21, 2020

Heb je helemaal geen aansluiting?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 21, 2020

Nee, geen Signaal alleen een groen powerlampje op de modem


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 21, 2020

Ik verwacht dat een moderator dit sneller op gaat pakken dan gebruikelijk.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 21, 2020

Kun je de situatie iets verder toelichten, @Ecbc ? Je hebt hier al contact over gehad en er komt dus een monteur? 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 21, 2020

Gedaan, ik heb alleen een groen lampje  van power op de modem en op de nt kast alleen de twee bovenste lampjes. De eerste kon helemaal niets en kon alleen maar een afspraak plannen en heeft dit vervolgens niet gedaan. De tweede zij vrijwel zeker te weten dat het buiten het huis was en dat het vanzelf goed kwam. Heeft extra date gegeven en heeft een monteursafspraak gemaakt. Hij gaf aan dit te moeten doen om daarna een noodpakket te mogen sturen en eventueel een spoedmonteur. De derde medewerker zij door al het voorgaande kan ik geen spoedmonteur plannen en die hebben we ook niet en omdat u data heeft gelegen heeft u geen recht op een noodpakket . En u zult het er mee moeten doen de monteur kan ik niet eerder laten komen


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemorgen @Ecbc, helaas kan het direct online pakket met digitenne niet toesturen maar dat hoeft niet te betekenen dat je met kerst zonder TV komt te zitten.
De noodbundel die je nu hebt kunnen we uiteraard gewoon aanvullen als deze op is. Zo kun je via deze verbinding ook iTVonline kijken. Je kunt ook je telefoon als hotspot gebruiken om zo je andere apparaten op internet te laten.

Ook wil ik voor de zekerheid nog kort even vragen hoe de lampjes op je glasvezelkastje(niet je experiabox) branden. Je noemt de bovenste twee maar wat staat daarbij? Kun je hier eventueel een foto van uploaden?
Als het internetlampje daarop uit is komt er namelijk geen signaal binnen, als het powerlampje uit is krijgt hij geen stroom hiervoor moeten we de monteur toch echt afwachten.
Als het Ethernet (of LAN) lampje uit is zit het probleem tussen je glasvezelkastje en experiabox en zou het vervangen van die internetkabel je probleem al op kunnen lossen.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 22, 2020

Goedemorgen @Thomas, deze stappen zijn al geprobeerd het is inderdaad het ethernetlampje dat niet brand maar een nieuwe kabel heeft niet geholpen. Blijkbaar blijft het sturen van een monteur opgekorte termijn een probleem. En mocht mijn internet op zijn hoe krijg ik dit aangevuld? Wand ik krijg bij elke medewerker een ander antwoord dus ik zie de bui al hangen dat dit dan niet mogelijk is!


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

De snelste manier om dat te doen is via 0800-0402, volgens mij (en dat weet ik niet 100% zeker) kan het bandje de opdracht “Altijd Online bijvullen” herkennen en je bundels automatisch bijvullen. Anders word je doorverbonden met een medewerker dit dit alsnog voor je kan doen. Ik zal alvast een aantekening in je dossier maken waarin ik deze situatie toelicht zodat je het niet opnieuw uit hoeft te leggen.

Als dat lampje uit blijft met een andere kabel moet er wel iets defect zijn op een van beide apparaten inderdaad, we zullen dan de monteur wel af moeten wachten.


  • Nieuwkomer
  • December 25, 2020

Hier exact hetzelfde probleem. Geen TV, internet en telefoon. Vanmorgen gebeld met KPN alles doorgenomen, maar modem wil niet resetten. KPN medewerker zegt doodleuk dat ie een ticket aanmaakt en dat de specialisten er direct mee aan de slag gaan (op afstand). Krijgen wel 100 Gb data op de telefoon (alsof we daar wat aan hebben) Of we dan het modem elk half uur ook willen proberen te resetten. 3 uur later maar eens gebeld hoe het ervoor staat. De dame aan de lijn meld dat de collega dat niet had mogen zeggen, want er werkt niemand op 1e kerstdag. Waarschijnlijk modem van 10 jr oud kapot. Maandag zijn we aan de beurt en dan maar hopen dat we idd iemand krijgen voor oud en nieuw. Lekker deze service. Een bedrijf van deze grootte die niet eens een monteur heeft rondrijden… bestaat toch niet in deze tijd...


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 25, 2020

Nvt