Skip to main content

Goedemorgen!

Ik ben vd week voorzien van een nieuwe experiabox en tv ontvanger. Het internet heeft kortstondig gewerkt, bij tv kom ik niet verder🙈

De resetprocedure gevolgd etc en soms branden op de experiabox 4 lampjes, dan 2, 3 of 4...de tv ontvanger blijft adviseren; zap naar een andere zender…

Iemand nog tips voor mij?

Casper

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dat klinkt niet best. Welk type modem heb je en is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op het modem?


Hoi Joep,

Ik heb een knp box 12 en die is direct aangesloten op de tv ontvanger.

Groet, Casper


Is deze tv ontvanger een vervanger voor een andere tv ontvanger wellicht moet de oude tv ontvanger eerst noguit het systeem gehaald worden door KPN


Heb je wel internet?


Soms is er internet, nu knippert het lampje op het modem.


Dat klinkt niet goed. Bel 0800-0402 gratis nummer van de klantenservice.  Ze kunnen dan met je meekijken.


Dank je!


Hoi @CasperD, Ik ga ervan uit dat mijn collega's van de klantenservice je kunnen helpen. Mocht je in het verloop van het proces nog vragen/opmerkingen hebben, dan kun je die hier kwijt. Succes! 


Beste Lisa,

Bellen, "eerst resetten"..duhh dat doe ik de hele week al. Wachttijd 12 minuten...een week geen tv en internet...word het inmiddels wel een beetje zat.

Groet, Casper


 @CasperD Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt, maar volgens mij ben je niet geholpen. Ik heb gauw even meegekeken en zie dat de verbinding nog helemaal plat ligt. Gezien je al een nieuw modem ontvangen hebt, lijkt het mij zaak om een monteur in te gaan plannen. Dit heb ik zojuist geprobeerd, maar ik kwam uit op een ticket. Dit betekent dat er eerst nog iemand dient te kijken naar de verbinding alvorens er een monteur ingepland wordt.  
Heb een beschrijving achtergelaten van de situatie. Mijn collega's nemen nog (telefonisch) contact met je op! 

 


Dank je Lisa, ik ben inmiddels aan het kijken naar een glasvezelprovider, wellicht is dat een oplossing voor me.

Groet, Casper