Skip to main content
Beantwoord

geen tv kijken via Laptop

• September 13, 2020
  • 6 reacties
  • 62 keer bekeken

Waarom krijg ik de melding: Het is helaas niet mogelijk video's te bekijken buiten de EU (500-REF-401). Ik zit gewoon in Nederland!!!

Beste antwoord door Rutger van KPN

@Miriam van Nieuwkoop Welkom op het forum. Op het moment dat je vpn gebruikt dan kan het inderdaad zo zijn dat je deze melding krijgt. Omdat er niet gecontroleerd kan worden waar je je bevindt. Als je deze echter uitzet zou je wel gewoon moeten kunnen kijken. Je krijgt dus als de VPN uit staat nog steeds de melding dat je je buiten de EU bent? En heb je dit probleem op een ander apparaat ook?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 13, 2020

Gebruikt u een VPN verbinding? 

Zit wel op wifi en ja wel VPN

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 13, 2020

VPN uitzetten dan. Of zorgen dat je verbinding maakt met een VPN server in Europa. 

Dat werkt ook niet

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 16, 2020

@Miriam van Nieuwkoop Welkom op het forum. Op het moment dat je vpn gebruikt dan kan het inderdaad zo zijn dat je deze melding krijgt. Omdat er niet gecontroleerd kan worden waar je je bevindt. Als je deze echter uitzet zou je wel gewoon moeten kunnen kijken. Je krijgt dus als de VPN uit staat nog steeds de melding dat je je buiten de EU bent? En heb je dit probleem op een ander apparaat ook?

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • September 24, 2020

@Miriam van Nieuwkoop Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!